autoindustry.ro Web analytics

Publicat la: lun, iul. 2nd, 2012

Locul I în Global Green Brands pentru Toyota

Toyota ocupă prima poziție în topul celor mai “verzi” mărci, pentru al doilea an consecutiv. Toyota păstrează prima poziție în a doua ediție a topului “Cele mai verzi mărci la nivel mondial”, publicat de compania de consultanță Interbrand. Studiul ia în considerare informațiile publice despre perfomanțele unei mărci în raport cu mediul și percepția opiniei publice despre marca respectivă, așa zisa “imagine verde” pe care marca o are în societate. Pe baza acestor informații se realizează scorul de performanță verde.

Conform Interbrand, succesul Toyota în raportul de anul acesta se datorează continuității în preocuparea față de mediu arătată de managementul companiei. Interbrand ia de asemenea în considerare expansiunea mondială a primului vehicul hybrid produs în masă, Toyota Prius. Vânzările de vehicule integral hybrid ale companiei au depășit 4 milioane de unități la sfârșitul lunii aprilie 2012, incluzând 439.000 de unități vândute în Europa.

Planul Toyota Europa este de a crește cota de piață a modelelor integral hibrid Toyota și Lexus la 14 la sfârșitul anului 2012, față de 10 cât este în momentul de față. Începând cu acest an, familiei Toyota Prius i se adaugă modelele Prius + și Prius Plug-in Hybrid , iar în segmentul B Yaris Hybrid. Podiumul a fost completat de Johnson & Hohnson și Honda. În clasamentul de anul acesta Ford a înregistrat un salt major ajungând pe poziția 15. Iar Nissan intră pentru prima dată în acest clasament.

Lasă un comentariu

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>