Grupul Automobile Bavaria, principalul dealer BMW din România, a anunțat finalizarea unei investiții de circa cinci milioane de euro pentru modernizarea a două unități de comercializare și service.
Bavaria Motors, parte a rețelei de dealeri BMW în cadrul Automobile Bavaria Group, a finalizat modernizarea centrului din Constanța. Centrul a devenit complet operațional încă din luna februarie 2012, însă inaugurarea oficială are loc pe 31 martie, odată cu prezentarea celor mai noi modele BMW, printre care se numără și noul BMW Seria 3, aflat la cea de-a șasea generație. ”Acum avem o sală de livrare nouă și putem expune până la opt mașini în showroom. Avem o linie nouă de ITP, vopsitorie proprie, spații de pregătire și am dublat numărul locurilor în atelierul de mecanică”, a declarat Cristian Dincă, director general Bavaria Motors.
În urma modernizării, punctul de lucru din județul Constanța a ajuns la o suprafață aproape dublă pentru expunerea mașinilor, adică 700 de metri pătrați de showroom. În ceea ce priveste partea de service, operațiunile de mecanică au alocată o suprafață de 650 de metri pătrați, iar cele de tinichigerie – vopsitorie cumulează alți 525 metri pătrați.
Modernizarea punctului de lucru din județul Constanța a durat aproximativ cinci luni și a făcut parte dintr-un plan mai amplu de investiții la nivelul rețelei Automobile Bavaria. Un alt exemplu în acest sens este punctul de lucru din Otopeni care a fost, de asemenea, complet modernizat și redeschis la finalul anului trecut. „Înțelegem să investim în dezvoltarea dealerilor noștri pentru că nu doar serviciile de vânzare sunt importante, ci și cele de post-vânzare. Am făcut acest lucru la Constanța, dar și în Otopeni. Numai pentru modernizarea acestor două unități am alocat cinci milioane de euro,” a anunțat Michael Schmidt, fondatorul grupului Automobile Bavaria în urmă cu 18 ani.
Automobile Bavaria Group, cea mai mare rețea de dealeri BMW din Europa Centrală și de Est, realizează, conform propriilor estimări, peste 70 din vânzările din România ale mărcii germane. Grupul a înregistrat anul trecut vânzări în crestere cu 18 depăsind nivelul de 1.400 de autoturisme. Pentru acest an, oficialii companiei estimează o crestere cu 10 a numărului de mașini BMW comercializate.