Vânzările constructorului din Wolfsburg au căzut pradă declinului tot mai accentuat al pieţei din Europa, în martie, VW livrând cu 10 mai puţine maşini decât în perioada similară a anului trecut.
Una dintre cele mai vizibile fluctuaţii a fost înregistrată chiar pe piaţa natală, ţară unde înmatriculările au scăzut îngrijorător, cu peste 15.
La nivel global, marca germană a comercializat 532.400 de unităţi, cu 10 mai puţin faţă de totalul de 536.700, raportat în martie 2012.
Per ansamblu, însă, primul trimestru a fost de bun augur pentru VW. Vânzările s-au apreciat cu 5.2, în primele trei luni ale anului, depăşind pragul de 1,43 milioane de maşini.
“Aşa cum era de aşteptat, cerinţele pieţelor internaţionale devin tot mai dificile şi, în unele cazuri, mult mai greu de satisfăcut.”, a declarat directorul de vânzări al brandului VW, Christian Klinger.