autoindustry.ro Web analytics

Publicat la: mie, iun. 20th, 2012

Rogue Edition – Un Range Rover Evoque tunat de Onyx Concept

Faptul că SUV-ul compact premium Range Rover Evoque reprezintă încarnarea, fără prea multe retuşuri, a conceptului LRX, prezentat de titratul constructor britanic în cadrul Salonului Auto Nord American (NAIAS) 2008, la numai câteva luni de la preluarea sa de către indienii de la TATA, nu i-a intimidat pe tuneri. Ultima creaţie este semnată de Onyx Concept, o firmă specializată pe Bentley şi Range.

Tunerul britanic s-a axat, în special, pe desgin-ul exterior, iar la interior a îmbrăcat aproape totul în piele “Nappa”, în două culori, a montat un volan sport, cu partea inferioară teşită, şi a creionat câteva ornamente din fibră de carbon. Prin urmare, sub capotă a rămas totul standard, cele trei motoare, un diesel de 2.2 litri, cu două trepte de putere (148 CP şi 187 CP), şi un “benzinar” turbo, de 2.0 litri şi 237 CP, dezvoltând aceleaşi caracteristici, chiar dacă umflătura de pe capotă ar trebui să spună altceva.

Exteriorul elegant, rafinat şi, în acelaşi timp, atletic al Evoque-ului de fabrică este transformat dramatic de kit-ul de caroserie Onyx Concept. Paraşocurile faţă/spate au fost înlocuite cu unele sculpatate puternic şi mai ample, bosajele aripilor au fost umflate şi evazate, iar pe portiere au apărut nişte bandouri masive, toate aceste elemente contribuind la o imagine mai puternică şi impunătoare. Pe şosea, însă. Kit-ul Onyx mănâncă din garda la sol de 215 mm, iar unghiurile de atac şi de degajare, de 25 şi, respectiv, de 33 de grade, sunt şi ele afectate.

Lasă un comentariu

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>