Renault a încheiat un ciclu, odată cu Salonul Auto de la Frankfurt, prin schimbarea completă a identității de marcă pe modelele din gamă. Noul concept Renault Initiale Paris, împreună cu face-lift-ul familiei Megane au încheiat procesul de transformare a designului inițiat de Laurens van den Acker.
Conceptul Renault Initiale Paris este ultimul dintr-o listă de 6 concepte și anunță, pentru anul viitor, noua generație Espace, cel mai de succes monovolum și cel care a făcut celebru acest segment în Europa. Cu toate acestea, propunerea nu este o simplă înnoire a aspectului, ci face o trecere discretă către o arhitectură crossover, una mult mai aproape de cerințele publicului european. Chiar dacă rămâne un MPV spațios (așa cum îi spune și numele), Espace, prin Initiale Paris, va avea un aspect mai agresiv, mai musculos, mai îndreptat către segmentele SUV.
Conceptul prezentat la Paris este unul și ecologic în același timp, fiind echipat cu un motor 1.6 dCi, unul însă cu performanțe remarcabile: 130 CP și 400 Nm. Dincolo de performanțe, Renault își reafirmă, odată cu Initiale Paris, și dorința mai veche de a intra în segmentele premium, acolo unde marjele de profit sunt mai mari.