Livrările Mercedes-Benz au explodat cu 12, în primele trei luni ale anului 2012 (T1), înregistrând un nivel-record de 313.902 unităţi, ceea ce a dus la o creştere peste aşteptări a cifrelor grupului Daimler, în ciuda cheltuielilor legate de lansarea mai multor modele, în ultimul timp, precum citadina A-Class, utilitara Citan (pe platformă de Renault Kangoo) sau noul GL-Class, şi a investiţiilor în noua fabrică de la Kecskemet, Ungaria, unde se asamblează B-Class.
De asemenea, şi veniturile Daimler au urcat, în intervalul analizat, cu 9, de la 24,7 miliarde euro la 27 miliarde euro. Ceea ce i-a făcut pe oficialii companiei să-şi reitereze planul ca, în următoarea decadă, Daimler să-şi recâştige poziţia de lider pe piaţa automobilelor de lux, pierdută în favoarea BMW, în 2005.
Deşi profitul operaţional al Mercedes-Benz Cars a coborât cu 2,8 anul acesta, la 1,25 miliarde euro, divizia vrea ca acesta să ajungă la cel puţin 10 din vânzări în 2013, de la 9 în 2011, pregătind o serie de noi modele şi versiuni.