Mercedes-Benz continuă să aibă rezultate pozitive, după prima jumătate a anului, în ciuda distanței tot mai mari pe care o au cele două companii rivale. În ciuda avansului la nivel global pe care BMW și Audi îl au, Mercedes-Benz rămâne cea mai vândută marcă premium germană atât din țara de orginie, Germania, cât și din SUA.
Mercedes-Benz a raportat cea mai bună lună iulie din istorie, cu un nivel de vânzări de 116.790 unități, corespunzător unei creșteri de 20. La nivelul perioadei ianuarie – iunie, totalul vehiculelor livrate se ridică la 811.227 unități, cu 8,1 mai multe decât în 2012. Printre modelele care au stimulat vânzările se numără face-liftul E Class, dar și noua A Class, cu derivatele sale.
În Europa, Mercedes Benz a înregistrat de asemenea creșteri în ciuda faptului că piața de pe continent este în criză. Vânzările au urcat la 54.096 unități, cu 15,5 mai multe decât anul trecut, în perioada similară. Cele mai mari creșteri au fost înregistrate în Marea Britanie, Belgia, Turcia, dar și în Germania, unde Mercedes a vândut cu 9,8 mai multe mașini, păstrându-și poziția de lider al pieței premium în acest an.
În SUA, au fost, de asemenea, vândute un număr record de mașini, 23.648, număr care i-a permis mărcii germane să-și consolideze locul 1 între mărcile europene și cele premium.
Succesul noii generații A Class este vizibil pe toate piețele globale unde a fost lansat, conducând la creșteri ale cotei de piață pentru Mercedes. Potrivit datelor oficiale, peste 50 din cumpărătorii acestui model au migrat de la alte mărci.