Jeep și divizia Mopar s-au pregătit serios pentru ediția cu numărul 46 a întâlnirii de Paște cu fanii mărcii. Easter Jeep Safari va fi organizată în locația tradițională Moab, Utah. Mopar a anunțat crearea unei divizii off-road care va produce accesorii și piese pentru modelele Jeep. Anul acesta divizia Mopar aniversează 75 ani de existență, iar pentru fanii Jeep, Mopar înseamnă în prezent posibilitatea de a alege din peste 1.000 componente dezvoltate pentru a îmbunătăți performanțele onroad și off-road ale modelelor constructorului american. Mopar va prezenta la ediția de anul acesta Easter Jeep Safari o gamă nouă de accesorii create pentru cei care iubesc off-road-ul extrem și trialul. Tot cu această ocazie Jeep și Mopar vor prezenta fanilor șase concepte a căror componente se vor regăsi în oferta Mopar. Cât despre producția de serie a lor de către Jeep… rămâne de văzut.
Jeep Grand Cherokee Trailhawk Concept
Un concept care are la bază Jeep Grand Cherokee echipat cu suspensia pneumatică Quadra-Lift™, sistemul 4×4 Quadra-Drive® II cu diferențial spate cu alunecare limitată, programul de control al tracțiunii Selec-Terrain™, pachetul Off-Road Adventure care include troliu de recuperare care suportă de două ori greutatea modelului. Conceptul aduce mici restilizări la exterior pentru un plus de agresivitate. Este echipat cu pneuri off-road de 18 inch Goodyear Wrangler SilentArmor, montate pe jante cu cinci spițe din aliaj – Mineral Gray. Mopar a dezvoltat un set de scuturi care să protejeze mult mai bine modelul în cazul evoluției în off-road.
Jeep Wrangler Apache
Reprezintă răspunsul Mopar la solicitările fanilor Jeep. Wrangler Apache este dezvoltat pe baza lui Wrangler Unlimited, iar noutatea o reprezintă prezența sub capotă a unui propulsor V8 HEMI de 6,4 litri care dezvoltă 470 CP și 636 Nm. Kitul Mopar pentru motor va fi disponibil din această vară. Inițial va putea fi cuplat cu o cutie automată cu cinci rapoarte, iar ulterior va putea fi asociat și cu unitatea manuală cu șase rapoarte prezent pe modelul 2012. Apache se mai laudă cu uncți față/ spate Mopar Pro 60, un kit de ridicare a gărzii la sol cu 11,5 cm.
Jeep Mighty FC Concept
Un concept inspirat de modelul produs de Jeep din 1956 până în 1965 – Jeep Forward Control. S-a pornit de la șasiul unui Jeep Wrangler Rubicon. A fost mărit ampatamentul, cabina a fost poziționată în fața punții față… restul a fost transformat într-o benă destul de încăpătoare. Pentru cabină au fost utilizate părți din kitul de conversie Mopar JK-8 prin care se transformă un Wrangler într-un pick-up. Interiorul de Wrangler a primit materiale andurante la murdărie. Mighty FC Concept se laudă cu punți portale, cea față costă 12.500 USD, în timp ce pe spate puntea costă 11.000 USD.
Jeep J-12 Concept
Inspirat de Jeep Gladiator, conceptul este realizat pe baza unui Jeep Wrangler Unlimited cu kitul JK-8 de conversie în pick-up. Șasiul a fost lungit cu aproximativ 46 cm în spate, lucru ce a permis montarea roții de rezervă sub benă care acum are 3 metri lungime. Au fost redesenate grila frontală și capota pentru a aminti de legendarul Jeep Gladiator. În rest un kit de mărire a gărzii la sol de la Mopar, punți Dynatrac D-44 și D-60, jante de oțel de 16 inch pe care au fost montate pneuri de 36 inch.
Jeep Wrangler accesorizat Mopar
În acest caz nu putem spune că mai este vorba despre un concept, ci doar de un Wrangler Rubicon cu accesorii Mopar.
Jeep Wrangler Traildozer Concept
Despre acest Wrangler nu mai putem spune că este doar o versiunea accesorizată. Modelul a fost dezvoltat împreună cu American Expedition Vehicles. S-a pornit de la un Wrangler Rubicon 2012, a fost înlocuit motorul cu un agregat V8 HEMI de 6,4 litri care dezvoltă 470 CP, o cutie manuală cu șase trepte Getrag 238. La care se adaugă un labirint tehnic pentru punțile față/ spate.