Infiniti, marca premium a Nissan, parte din Alianța Renault Nissan, dorește să se impună și mai mult în Europa, unde distanța care o desparte de marile mărci germane este încă mare.
CEO-ul Carlos Ghosn a declarat că dorește ca Infiniti să crească în următorii 4 ani cu un volum destul de mare, respectiv de la 12.500 de unități vândute în 2011, la 100.000 de autoturisme vândute până în 2016.
Produsele noi, inclusiv un hatchback cu tracțiune pe puntea față, vor contribui la această creștere. Marca japoneză mizează pe atragerea de noi clienți, în special tineri, în showroom-urile din Europa. Noul model, programat să apară în 2014, va fi inspirat din coneptul Etherea, prezentat anul trecut la Geneva. Va fi și o premieră pentru Infiniti, deoarece va fi construit în Europa, în uzinele Magna Steyr din Austria. Trăsăturile modelului vor fi cele specifice unei compacte în 5 uși, cu caracteristici premium, similar modelelor BMW Serie 1, Audi A3 sau Mercedes Benz A Class, cu aceasta din urmă chiar împărțind platforma și unele componente. Evident modelul va păstra stilul Infiniti, unul special, așa cum transmite și conceptul Etherea. Volumul de vânzări programat va fi de 50.000 de unități anual. La nivel global, Carlos Ghosn și-a propus să atingă 500.000 de automobile Infiniti vândute. Anul trecut, marca japoneză a livrat 146.000 de mașini.