Una dintre cele mai importante premiere de la Frankfurt este versiunea de serie a noului 918 Spyder, primul supercar hibrid din panoplia Porsche și deținătorul celui mai nou record pe bucla de nord a celebrului circuit de la Nurburgring, parcursă în doar 6 minute și 57 secunde, cu 14 secunde mai puțin decât cel mai bun timp stabilit în 2009 de Gumpert Apollo Sport.
Noul record demonstrează potențialul enorm al tehnologiei din spatele noului supercar Porsche. Un V8 aspirat pe benzină, montat central, este asistat de două motoare electrice, ansamblul hibrid fiind gestionat de o transmisie PDK cu șapte trepte. Datele de uzină indică o putere totală combinată de 887 CP și o accelerație de la 0 la 100 km/h estimată la doar 2,8 s. În dulcele stil Porsche, viteza maximă nu va fi limitată, 918 Spyder putând depăși lejer pragul de 345 km/h, în condițiile unui consum mediu aproape neverosimil de 3 l/100 km și ale unor emisii de 70 g CO2/km.
Cu o cilindree de 4,6 litri, V8-ul termic dezvoltă 608 CP, putere transmisă exclusiv roților din spate, puse în mișcare în tandem cu un motor electric de 156 CP. În funcție de necesități, cele două motoare pot funcționa și independent. Un alt propulsor electric de 130 CP, amplasat pe puntea față, devine activ la viteze reduse și medii, pentru a asigura un plus de vivacitate în cazul accelerațiilor puternice.
Bineînțeles, 918 va oferi și un mod de rulare exclusiv electric. Nu fără restricții în ceea ce privește performanțele, însă. Viteza maximă va fi limitată la 150 km/h, iar sprintul până la 100 km/h va crește la 7 secunde. Autonomia maximă va fi de 31 kilometri.
Producția versiunii de serie va demara luna aceasta, iar primele livrări vor avea loc în ordinea primirii comenzilor inițiale, începând din noiembrie. Noul supercar hybrid va avea un preț de pornire de 650.000 de euro fără taxe.
Doar 918 exemplare vor fi produse, clienții care vor să prindă un loc pe lista de comenzi fiind nevoiți să scoată din buzunare un avans consistent de 200.000 euro. Mai mult de un sfert din producția preconizată va ajunge în Statele Unite, cea mai mare piață de desfacere pentru Porsche.