Dacia aniversează un deceniu de la debutul modelului care se identifică cu însăși filosofia smart-buy a companiei, Logan. Comercializată în peste 1.400.000 de exemplare, mașina marii reveniri Dacia a înflorit odată cu trecerea anilor, metamorfozându-se într-o întreagă gamă de modele practice și accesibile.
Anul 2004 a fost unul de cotitură pentru Dacia. Pe 15 mai, Renault oprea producția tuturor modelelor derivate din bătrâna 1310, demarând, astfel, retehnologizarea completă a uzinei de la Mioveni în așteptarea primului model creat de la zero de Renault, Logan, cunoscut sub numele de cod X90.
Debutul oficial al acestuia a avut loc în iulie, primele livrări fiind onorate două luni mai târziu, în septembrie. Succesul a fost imens, comenzile inițiale depășind cadența de 22.000 de unitati preconizată pentru ultimele patru luni ale anului respectiv.
În iunie 2005, Dacia lansa modelul Logan pe piețele din Europa Occidentală, iar pe 8 septembrie anunța prima variantă diesel din gamă, 1.5 dCi/65 CP.
În septembrie 2006, Dacia anunța un nivel de echipare superior, Prestige, precum și cel mai puternic motor din gamă, o unitate aspirată pe benzină 1.6 16V care dezvolta 105 CP. În octombrie, a debutat noul MCV, prima Dacia care putea acomoda până la 7 pasageri, modelul fiind versiunea de serie a conceptului Steppe, prezentat în martie, la Salonul Auto de la Geneva.
Versiunea Van a lui Logan vedea lumina zilei în februarie 2007. Aceasta utiliza același tip de caroserie precum Logan MCV, devenind, însă, prin renunțarea la geamurile laterale/spate și la banchetă, o autoutilitară veritabilă, destinată transportului de mărfuri. În mai se lansa prima variantă oficială alimentată cu GPL a sedanului Logan. Tot în 2007, Dacia anunța asamblarea automobilului cu numărul trei milioane.
În martie 2008, la Geneva, era prezentat primul hatchback creat pe platforma lui Logan, Dacia Sandero. În februarie se lansa Logan Pick-up, iar în iunie, erau livrate primele exemplare Sandero. Luna iulie a adus primul facelift din cariera lui Logan.
Vânzările au cunoscut un trend ascendent, Dacia comercializând nu mai puțin de 135.184 de unități, în primul an complet de prezență pe piață, 2005. Livrările au crescut de la an la an, astfel că, în 2007, 230.294 de clienți au ales berlina Logan. Doi ani mai târziu era atins și primul hotar important de producție: un milion de mașini construite pe platforma B0, a seriei X90. Berlina contabiliza 576.887 unități din total, Logan MCV, 246.869 de exemplare, Sandero, 144.931, iar Logan Van și Pick-up, 11.897, respectiv, 11.416.
Anul 2012 a adus primenirea gamei Logan/Sandero. Dacia lansa în septembrie, la Salonul de la Paris, a doua generatie a modelelor Logan, Sandero si Sandero Stepway, bazate pe o variantă revizuită a platformei inițiale B0, rebotezată M0. Premiera locală avea loc o lună mai târziu, pe 13 noiembrie, în cadrul unui eveniment grandios la care lua parte și președintele Traian Băsescu.
De la lansarea primei generații Logan, în urmă cu un deceniu, cadența uzinei de la Mioveni a crescut cu 18%, Dacia livrând peste 2,7 milioane de mașini în Europa și în bazinul mediteranean. Pe data de 6 mai, Dacia anunța atingerea unui nou prag istoric de producție, automobilul cu numărul 5 milioane părăsind liniile de asamblare ale uzinei de la Mioveni.