miercuri, aprilie 2, 2025
AcasăAsigurariCarpatica Asig promite să fie mai promptă la plata despăgubirilor

Carpatica Asig promite să fie mai promptă la plata despăgubirilor

Carpatica Asig, societate nominalizată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) printre cele având cele mai multe reclamații la activ din partea asiguraților și beneficiarilor de polițe, mai ales pe segmentul asigurărilor auto, promite să-și îmbunătățească procedurile de instrumentare a daunelor, astfel încât clienții să poată beneficia de plata rapidă a despăgubirilor.

„Proiectele pe care le vom dezvolta și implementa au la bază o viziune de business centrată pe client. Astfel, vom urmări o permanentă optimizare a calității serviciilor oferite, atât prin produsele noi pe care le vom lansa, cât și prin serviciile de soluționare a daunelor, unde vom încerca să facem cât mai puțin neplăcută experiența oricum supărătoare a unui accident”, a declarat noul director general al Carpatica Asig, Marian Mîrzac.

Acesta a adăugat că o atenție deosebită va fi acordată schimbărilor la nivelul abordării proceselor de daune, în direcția îmbunătățirii procedurilor de instrumentare a acestora, astfel încât clienții să poată beneficia de plata rapidă a despăgubirilor aferente polițelor încheiate.

În ultimele nouă luni, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) a nominalizat de două ori asiguratorul Carpatica Asig în rândul societăților având cele mai multe reclamații la activ din partea asiguraților și beneficiarilor de polițe, mai ales pe segmentul asigurărilor auto.

Ultima oară, acest lucru s-a întâmplat la începutul acestei luni, șeful departamentului de Daune al companiei, Dumitru Dobrotă, fiind sancționat de către Comisie cu avertisment scris. Potrivit CSA, alte societăți la adresa cărora au fost formulate un număr mare de reclamații în primele 5 luni din 2012 au fost Asirom, Astra Asigurări, Euroins și Omniasig, managerii acestora primind amenzi în sumă totală de 80.000 de lei.

În primele cinci luni din 2012, la CSA au fost înregistrate 5.462 de reclamații, număr în creștere cu 71,82 față de aceeași perioadă a anului trecut.

„Pentru verificarea modului în care sunt instrumentate dosarele de daună, Consiliul CSA a decis demararea unor acțiuni de control la asiguratorii care înregistrează creșteri ale numărului de petiții. Rezultatele acestor controale vor fi analizate de CSA și vor fi luate măsuri pentru remedierea situațiilor constatate. Sperăm ca lucrurile să evolueze în direcția pe care ne-o dorim cu toții, dar dacă nu se va întâmpla așa, vom trece la aplicarea unor sancțiuni mult mai dure, care ar putea merge până la suspendarea activității asiguratorilor care au în vedere doar interesele comerciale în detrimentul intereselor asiguraților” a declarat, recent, președintele CSA, Constantin Buzoianu.

Din luna mai, președinția Consiliului de Administrație al Carpatica Asig este asigurată de către Adela Abrudan, care a ocupat anterior funcția de director al Departamentului Juridic al companiei. Abrudan l-a înlocuit în funcție pe Ilie Carabulea, patronul grupului Carpatica, revocat ca urmare a condamnării definitive a acestuia la un an și jumătate de închisoare cu executare de către Înalta Curte de Casație și Justiție, pentru dare de mită și cumpărare de influență.

Începand cu luna iunie, conducerea executivă a Carpatica Asig a fost preluată de Marian Mîrzac, noul director general al companiei, și de către Cosmin Angheluță, care asigură funcţia de director general adjunct al societăţii, responsabil cu partea de vânzări. Cei doi au ocupat, anterior, funcții de directori executivi la Astra Asigurări, iar la Carpatica Asig le-au înlocuit în funcții pe Mariana Flucuș, respectiv Mihaela Popelcă.

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -

Cele mai recente articole