marți, aprilie 1, 2025
AcasăLansari RomaniaVolkswagen Amarok lansează cutia AG8 și caroseria single-cab

Volkswagen Amarok lansează cutia AG8 și caroseria single-cab

Volkswagen Autovehicule Comerciale își extinde gama cu noua caroserie single-cab, destinată celor care nu au nevoie de mai multe locuri pentru pasageri, ci de spațiu pentru marfă. Aceasta este principala trăsătură a acestui model, bena fiind mai lungă cu 65 centimetri. Lungimea totală a benei crește, în acest mod, la 2,20 metri, iar suprafața de încărcare la 3,57 metri pătrați. La interior, scaunele șofer plus pasager au rămas la fel de confortabile, iar în spatele acestora a fost păstrat un spațiu de depozitare.

Amarok single-cab este disponibil cu motorul TDI de 2.0 litri, de 122 CP sau BiTDI, de 180 CP. Este disponibil, de asemenea, cu tracțiune spate sau 4MOTION, selectabilă, cu reductor, cu cutia manuală în 6 trepte.

O nouă cutie

O altă noutate pentru pick-up-ul Amarok este o nouă cutie de viteze automată cu 8 trepte de viteză, care completează actuala ofertă, cu cutii manuale și DSG. Noua transmisie îmbină confortul ridicat la condus cu caracteristicile foarte bune pentru off-road, precum şi cu valori ale consumului situate sub cele ale versiunii similare cu transmisie manuală. Consumul oficial este de numai 7,6 litri pentru 100 de kilometri şi emisiile de CO2 de 199 g/km asigură modelului Amarok o poziţie excelentă între pick-up-urile din segmentul de 1 tonă.

Vezi cel mai recent test-drive cu noua cutie AG8 și motorul 2.0 BiTDI de 180, realizat de Autobis

Potrivit celor de la Volkswagen, Amarok este primul pick-up din această clasă cu o cutie de viteze de acest fel. Mulţumită treptelor adiţionale, între treapta 1 şi treapta 8 a putut fi obţinută o distribuție mai mare a rapoartelor, în comparaţie cu distribuţiile transmisiilor automate convenţionale. Efectul principal este faptul că motorul TDI lucrează, în orice plajă de turaţie, cu o eficienţă mult mai ridicată, devenind, în plus, şi mai economic, dar şi mai agil. Treapta 8 a fost concepută ca raport Overdrive, pentru turaţii reduse, asigurând astfel un consum redus. Treapta 1 este concepută ca treaptă cu raport mai scurt, pentru utilizarea în teren accidentat şi pentru rularea cu remorcă. Astfel, Amarok cu transmisie automată şi tracţiune integrală permanentă dispune de calităţi superioare de rulare în off-road, fără să fie nevoie de un reductor suplimentar.

Cutia automata de viteze este disponibila în combinație cu tracțiunea 4×4 permanentă și cu motorizarea de 180 CP, 2.0 l Biturbo TDI. Acesta asigură un cuplu maxim la 420 Nm și performanțe înalte la rulare; în plus, permite un stil de condus relaxat – chiar având remorcă sau încărcătură mare. Viteza maximă de 179 km/ora este atinsă în treapta a șaptea de viteză. Pentru a accelera de la 80 la 120 km/oră sunt necesare doar 8,5 secunde.

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -

Cele mai recente articole