Stephen Norman, cel care a condus destinele marketingului grupului Renault, inclusiv campaniile de promovare a modelelor Dacia din ultimii ani, pleacă de la Renault, la scurt timp după ce șeful său direct, Carlos Tavares, a fost obligat să părăsească Renault. Stephen Norman a fost angajat de Renault în 2007, anterior fiind șef al marketingului pentru brandul Fiat, la nivel global, unde a fost implicat în campania de lansare a lui Fiat 500.
Stephan Norman este cunoscut publicului din România în urma mai multor vizite făcute la Dacia, în timpul cărora a comentat evoluția acestei mărci pe piețele europene. În 2009, Stephen Norman spunea despre marca de la Mioveni: ” Eu văd foarte tare Dacia ca un brand precum Ikea. Aveți Ikea aici în România? Eu așa văd Dacia, ca Ikea.”
Deși Renault nu a precizat nimic legat de acest lucru, plecarea lui Norman se înscrie în valul de schimbări majore la vârful companiei după ce Carlos Tavares a fost determinat să demisioneze din funcția de COO. Odată cu plecarea lui Tavares, Carlos Ghosn și consiliul de administrație au hotărât ca funcția fostului număr 2 să fie împărțită între doi șefi, unul ocupat cu execuția și altul cu promovarea. Astfel, Thierry Bollore va fi șeful pentru dezvoltare și producție, iar Jerome Stoll va conduce activitățile de marketing și vânzări. Odată cu venirea lui Stoll, acesta a anunțat și instalarea unui nou șef al marketingului, olandezul Michael van der Sande, care a lucrat în departamentele de vânzări sau marketing pentru Aston Martin, Nissan, Rolls Royce, Bentley și altele. La momentul respectiv, în timpul salonului de la Frankfurt, informațiile oficiale vorbeau despre viitoare însărcinări ale lui Norman, însă între timp acesta a anunțat că va pleca de la Renault, fără a preciza în ce direcție.
Născut pe 31 august 1954, în Marea Britanie, Stephen Norman a absolvit LeicesterUniversity, având o licență în Economie și Politici Internaționale. În perioada 1976 – 1994, a lucrat pentru Rover Group în Anglia, Belgia, Spania și Franța, în ultimul loc având poziția de Marketing Director din 1987 până în 1994. În 1994, a fost angajat de Volkswagen Franța ca Sales și Marketing Director, Managing Director președinte în perioada 2000 – 2004. În 2004, a devenit Managing Director Fiat Franța, în 2005 fiind avansat ca Marketing Director – Worldwide pentru Fiat Brand, în Torino. Din septembrie 2007 a devenit Senior Vice President of Global Marketing în cadrul Renault, iar din 2 ianuarie 2008 a devenit membru al Management Committee.