duminică, octombrie 12, 2025
AcasăEvenimentSenzații off-road pentru piloții înscriși în Raliul Sibiului

Senzații off-road pentru piloții înscriși în Raliul Sibiului

Sepp Wiegand, Mathieu Arzeno, Michael Burri și Dan Gartofan au schimbat, la shakedown, mașina de curse cu prototipurile Ghe-O Motors. Shakedown-ul, ultimul test înaintea startului în Raliul Sibiului România, a fost și ocazia perfectă pentru Sepp Wiegand, Mathieu Arzeno, Michael Burri și Dan Gartofan să testeze cele trei prototipuri dezvoltate în România de Ghe-O Motors: Fighter, care dezvoltă 275 CP, Protector, care dezvoltă 550 CP, și Warrior cu motor de 630 CP.

Francezul Mathieu Arzeno a fost primul care a testat prototipurile românești pe un traseu de off-road. „Am fost impresionat de ce pot face aceste mașini. Sincer, nu mi-a venit să cred unde am ajuns. Am avut impresia că mă voi răsturna de câteva ori, dar nu pot să cred pe unde se pooate merge cu o astfel de masina”, a spus pilotul echipei Sainteloc.

Elvețianul Michael Burri, cel de-al doilea pilot al echipei Sainteloc, a schimbat și el modelul Peugeot 207 S2000 pentru un prototip Ghe-O Motors. „Nu aș renunță la mașină mea de raliuri, dar clar mi-ar plăcea să am așa ceva acasă pentru distracția personală. Nu mă așteptăm să mai ieșim din șanțurile în care am intrat și, recunosc, sunt impresionat”, a spus Burri, după testul cu prototipul Ghe-O Warrior.

Germanul Sepp Wiegand a fost clar cel mai încântat de experiena în off-road. Pilotul Skoda Germania și-a început cariera sportivă în cursele de motocross și enduro și a fost entuziasmat de prototipurile Ghe-O Motors. „Am participat la multe curse dificile de enduro, dar cu un astfel de prototip nu ai cum să rămâi blocat undeva. Warrior are un motor de 600 CP și un cuplu incredibil. A fost o experiență senzațională”, a spus și germanul.

Și Dan Gartofan a coborât din prototipul Ghe-O cu zâmbetul pe buze, fiind extrem de încântat de experiență inedită. „Sincer, sunt impresionat de ce se poate face într-o competiție de off-road și acum am un mare respect pentru piloții din astfel de competiții. Este total diferit de raliuri, dar senzația este incredibilă, iar faptul că astfel de prototipuri au fost dezvoltate în România este fantastic”, a spus și Dan Gartofan.

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -

Cele mai recente articole