Renault caută și premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice

0
257

Renault România, sponsor principal al Comitetului Olimpic şi Sportiv Român la Jocurile Olimpice de la Londra, caută 100 de ambasadori ai valorilor olimpice – 100 de oameni obişnuiţi, care se ghidează în viaţa lor după aceleaşi valori ca şi olimpicii români care ne vor reprezenta la Londra: excelenţă, profesionalism şi fair play. Renault îşi demonstrează susţinerea faţă de sportivii din lotul olimpic al României, prin angajamentul de a premia toţi medaliaţii cu aur, argint sau bronz ( individual şi pe echipe) la Jocurile olimpice de la Londra cu câte un automobil: Latitude, Mégane sau Twingo.

Sub sloganul „Duce mai departe spiritul olimpic”, Renault a lansat o serie limitată, Renault Mégane Olympic, personalizată cu elemente grafice specifice Olimpiadei. Prin campania „Renault România caută 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, Renault îşi propune să găsească şi să premieze 100 de oameni care aplică spiritul olimpic în viaţa de zi cu zi. Campania se desfăşoară pe platforma online www.megane-olympic.ro în perioada 18 iunie -12 august 2012. Cei 100 de ambasadori vor avea ocazia de a-i cunoaşte personal pe sportivii care au reprezentat România la Londra, în cadrul Galei de Premiere ce va fi organizată în luna august, iar prin tragere la sorţi unul dintre aceştia va câştiga o excursie la Londra.

Pentru a fi nominalizaţi printre cei 100 de ambasadori şi a intra în Clubul Olimpicilor Români, vizitatorii platformei online trebuie să înscrie o poveste prin care argumentează cu exemple concrete din viaţa lor de ce cred că merită titlul de ambasador al valorilor olimpice. Fie că este vorba despre standardele înalte pe care le aplică în viaţa profesională sau despre determinarea care îi conduce spre succes, fie că vorbim despre curajul noilor începuturi sau despre dorinţa constantă de a fi cel mai bun, Renault aşteaptă poveştile tuturor care pot demonstra că aplică valorile olimpice în viaţa lor.

Thomas Dubruel, Director General Renault Commercial Roumanie, a declarat: “Sprijinim valorile olimpice pentru că brandul Renault se identifică foarte bine cu ele. Pe cât de mândri suntem că putem susţine participarea delegaţiei române la Jocurile Olimpice de la Londra, pe atât de mult ne bucură ideea de a descoperi 100 de români obişnuiţi, ambasadori ai valorilor olimpice în viaţa de zi cu zi. Românii au în general o mentalitate pronunţată de învingător, de aceea avem încredere că vom găsi oameni cu adevărat admirabili, care să inspire la rândul lor alţi şi alţi oameni ambiţioşi.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.