autoindustry.ro Web analytics

Publicat la: mie, iun. 13th, 2012

Noul Lexus GS disponibil în România de la 53.300 euro

Concomitent cu lansarea europeana, Lexus România lansează pe piață noul model Lexus GS, disponibil în variantele Lexus GS 250 și Lexus GS450h, versiune hibrid. Noul model dispune de un design exterior și interior complet nou, aliniat filozofiei de design L-finesse. Designul exterior include o grilă frontală mai agresivă, care conferă noului model o prezență puternică. Continuând linia de design implementată la modelul CT 200h, modelul dispune de o grilă frontală mai lată, alcătuită dintr-o singură bucată, care face ca noul GS să fie ușor de recunoscut și integrat în familia modelelor Lexus.

Deși păstrează aceeași lungime ca și generația anterioară, noul GS are consola față cu 10 mm mai scurtă, iar consola spate cu 10 mm mai lungă și este cu 30 mm mai înalt decât modelul anterior. Pentru a îmbunătăți stabilitatea la viteze mari, ecartamentul față a fost crescut cu 40 mm, iar ecartamentul spate cu 50 mm. Lățimea vehiculului a crescut cu 20 mm. Interiorul reprezintă o continuare a temei de design prezentă pe noua generație de modele Lexus.

Planșa de bord este divizată în două zone distincte: o zonă în care sunt afișate informațiile pe un ecran LCD de 12,3 inch, cel mai mare din lume instalat până acum pe un vehicul de serie, și o zonă operațională, în care sunt plasate comenzile pentru diverse funcții. Fiecare aspect privitor la poziția la volan a fost atent luat în calcul, pentru a găsi poziția ideală a comenzilor, a maximiza spațiul și a minimiza distragerea atenției șoferului și oboseala. Câteva tehnologii inovative sunt prezente în premieră pe noul model Lexus GS, printre acestea numărându-se sistemul de aer conditionat ‘S-Flow’, dotat cu tehnologie “nanoe®” , a doua generație a sistemului de control Remote Touch și cel mai mare ecran multifuncțional montat până acum la un vehicul de serie. Inovativul sistem “S-Flow” dozează și orientează fluxurile de aer din interior în funcție de temperatura exterioară, numărul de ocupanți din mașină și localizarea acestora, sporind eficiența energetică a vehicului. Tehnologia “nanoe ®” eliberează constant în atmosferă particule constând în ioni negativi înveliți în molecule de apă, cu rol în purificarea aerului din habitaclu, eliminarea mirosurilor neplacute, întreținerea tapițeriei, având în același timp și efect hidratant asupra pielii și părului pasagerilor.

Interiorul noului model GS oferă spațiu și confort sporit tuturor ocupanților. Pasagerii din față beneficiază de mai mult spațtiu pentru picioare și spațiu pentru cap crescut cu 30 mm. Spațiul pentru genunchii pasagerilor din spate a fost crescut cu 20 mm, iar spațiul pentru cap cu 25 mm. Volumul portbagajului a fost crescut cu 30 pentru modelul GS 250 și cu peste 60 pentru modelul GS 450h, prin reproiectarea suspensiei spate și a bateriei hibrid. GS 450h este primul sedan premium cu tracțiune spate și motor amplasat frontal, echipat cu un sistem hibrid integral cu două motoare electrice și care beneficiază de un motor pe benzină V6 cu ciclu Atkinson și injectie directă D-4S de ultimă generație.

A doua generație a sistemului Lexus Hybrid Drive beneficiază de multiple îmbunătățiri ce ajută la reducerea consumului de combustibil și emisiilor de CO2, Nox și PM, contribuind totodată la obținerea unor performanțe comparabile cu cele ale motoarelor V8. Cu o putere totală de 345 CP și accelerație de la 0 -100 km/h în 5.9 secunde, noul GS atinge o viteză maximă de 250 km/h. Consumul de combustibil a fost redus cu peste 23, la 6.0l/100 km și emisii de CO2 de 139 g/km. Pachetul de echipare F SPORT beneficiază de elemente exclusive de design exterior și interior și de suspensie sport.

Îmbunătățirile aduse dinamicii au fost posibile prin construirea unei caroserii cu rigiditate crescută cu 14, o suspensie nouă, frâne mai puternice și tehnologii de ultimă generație, precum suspensie adaptivă variabilă și sistemul Lexus Dynamic Handling. Disponibil pe varianta GS 450h F SPORT, Lexus Dynamic Handling integrează direcția asistata cu raport de multiplicare variabil (VGRS) cu DRS (Dynamic Rear Steering), cu sistemul de management integrat al dinamicii automobilului VDIM și suspensia adaptivă variabilă (AVS), obținând astfel unghiul ideal între roțile din față și din spate și determinând un raspuns mai rapid și mai exact al vehicului la acțiunile șoferului.

În materie de siguranță, noul Lexus GS este echipat cu cele mai avansate tehnologii de siguranță activă și pasivă, printre care se numără sistemele mai sus menționate (DRS, VGRS, VDIM, AVS), sistemul de asistare la urcarea pantelor (HAC), controlul electronic al frânării (ECB, doar pentru GS 450h), 10 airbaguri – inclusiv airbag de genunchi – , sistemul Head-Up Display și sistemul de monitorizare al unghiului mort, toate acestea conferind un plus de încredere șoferului și un răspuns mai bun al vehiculului la acțiunile acestuia.

Prețuri Lexus GS în România:

Lexus GS 250 Business – 53.300 euro cu TVA inclus

Lexus GS 450h Business – 63.950 euro cu TVA inclus

Lexus GS 450h F Sport – 78.950 euro cu TVA inclus

Lexus GS 250 Luxury – 68.850 euro cu TVA inclus

Lexus GS 459h Luxury – 78.950 euro cu TVA inclus

Lasă un comentariu

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>