După ce imaginea sa a fost dezvăluită prin intermediul fotografiilor, în această vară, Mazda6 este prezentată în premieră publicului la Moscova, în cadrul salonului din capitala Rusiei.
Principalele trăsături sunt noul design, ce conține „toate atributele filosofiei Kodo”, adică, în descriere oficială „surprinderea tensiunii energiei latente, pentru a simula mişcarea chiar şi atunci când maşina staţionează”, apoi dimensiunile maşinii, mai mari decât la generația anterioară (ampatament de 2830 de mm). Pachetul de dotări include un display color cu ecran tactil şi centrul de comandă HMI (Human Machine Interface), în cadrul căruia funcţiile multimedia sunt controlate prin intermediul unui buton rotativ poziţionat între scaunele din faţă. Noua Mazda6 este primul model care introduce sistemul de frânare regenerativă “i-Eloop”, unic pentru autovehicule prin utilizarea unui capacitor şi cu un rol semnificativ în economia de carburant. Consumul de combustibil este redus şi de sistemul “i-stop”, precum şi de tehnologia “single-nanotechnology” folosită pentru tratarea noxelor.
Sistemele de siguranţă activă Mazda care vor echipa opţional mașina includ controlul fazei lungi (HBC), asistenţa la plecare din rampă (HLA), sistemul de semnalizare a frânării bruşte (ESS), sistemul de monitorizare a “unghiului mort” (RVM), sistemul de avertizare la depăşirea neprevăzută a liniilor de delimitare a sensului de mers (LDWS) precum şi asistentul inteligent de oraş (SCBS) care frânează automat la viteze sub 30 de km/h dacă sesizează un posibil impact.
Potrivit reprezentanților mărcii, versiunea şi specificaţiile Mazda6 prezentată la Salonul Auto de la Moscova sunt destinate pieţei din Rusia. Specificaţiile pentru Europa vor diferi, acestea urmând să fie comunicate ulterior.