Compania-mamă a mărcii Subaru, Fuji Heavy Industries, a anunțat rezultatele financiare pentru septembrie și prima jumătate a anului fiscal (aprilie-septembrie), cu recorduri istorice la vânzări și producție.
Se pare că marca Subaru se simte tot mai bine după ce parteneriatul cu Toyota a început să dea roade. Luna septembrie a adus un ritm al producției mai mare cu 44 pentru unitățile din Japonia și cu 18 pentru întreaga capacitate de producție. La nivelul celor 6 luni din anul fiscal 2012 creșterea a fost de 45,9, iar pentru intervalul calendaristic ianuarie-septembrie creșterea a fost de 44,7. În 2012, Subaru a produs 555.859 autovehicule, dintre care 415.468 au fost construite în Japonia. Este cea mai bună lună din istorie pentru marca japoneză, la acest capitol, cel mai bun interval aprilie-septembrie și, de asemenea, este a 12-a lună consecutivă de creștere.
Cele mai mari creșteri de vânzări s-au datorat modelului Impreza, urmat de Legacy, cererea fiind foarte mare în special pe piața japoneză. Pe piața de origine au fost livrate 137.000 de autovehicule în cele 9 luni ale lui 2012 și 75.000 în intervalul aprilie-septembrie. Exporturile s-au ridicat la 283.000 pe tot anul 2012 și la 188.000 pe intervalul de 6 luni, aprilie-septembrie. Este a opta lună consecutivă de creștere a exporturilor pentru Subaru, în centrul vânzărilor fiind noua generație Impreza, cu versiunile sale sedan și hatchback, dar și crossoverul XV.