În primele nouă luni din 2012, Ferrari se află pe creștere în ceea ce privește vânzările și profitul, care au crescut cu 6, respectiv 7,6, adică 156 de milioane de euro. Dacă ne gândim că Ferrari nu este neapărat un producător focusat pe volume de vânzări, înțelegem că rezultatele obținute de marca italiană sunt excelente. Din a doua până în a noua lună a anului 2012, încasările companiei au crescut cu 10, la 1,76 miliarde de euro, ceea ce înseamnă o creștere a profitului de 7,6. în această perioadă, Ferrari a reușit să vândă 5.627 de unități.
Cea mai importantă piață pentru constructorul italian rămâne SUA, acolo unde a reușit să comercializeze 1.354 de automobile, volum în creștere cu 16 față de aceeași perioadă a anului trecut. în Europa, rezultatele sunt mai puțin bune comparativ cu America de Nord. De exemplu, în Germania au fost livrate 534 de mașini, iar în Italia 238, ceea ce înseamnă o scădere de 49. Interesant este că pe piața din China au fost vândute 566 de mașini Ferrari, rezultat care vine ca o nouă confirmare că piața chineză este în plină ascensiune.
Luca di Montezelmo, președintele Ferrari, s-a arătat extrem de încântat de rezultatele financiare înregistrate din ianuarie până în septembrie. “Această evoluție confirmă performanțele excelente în cele 60 de țări în care Ferrari este prezent, în ciuda dificultăților economice actuale. Excepție face însă Italia, unde înregistrăm din nou o scădere considerabilă din cauza crizei, dar și din cauza mediului ostil de comercializare a produselor de lux, produse care continuă să reprezinte o importantă resursă pentru țară”.
La rândul său, Eddy Cue a declarat: “Sunt mândru că pot face parte din consiliul de conducere. încă de la vârsta de 8 ani am visat la un Ferrari, iar de cinci ani încoace mă pot considera norocos că dețin o astfel de mașină. Sunt în continuare uimit de designul și ingineria modelelor Ferrari”.