Dacia a vândut 25.002 mașini noi pe piețele din Europa, luna trecută, înregistrând, astfel, un avans considerabil de 30%, comparativ cu noiembrie 2012, atunci când constructorul de la Mioveni a livrat 19,238 unități.
Potrivit statisticilor Asociației Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), publicate marți, 17 decembrie, cota de piață Dacia s-a apreciat și ea, de la 2 la 2,6%, la nivelul celor 27 state membre UE.
Succesul Dacia constrastează cu creșterile ponderate raportate de marii constructori europeni, pentru aceeași perioadă, creșteri care au variat de la 3,2% pentru Volkswagen Group și 6,2% pentru General Motors Group, la 8,9% pentru grupul Renault, 6,9% pentru Toyota Group și 30,9% pentru Mazda. Vânzările General Motors Group și Ford au scăzut cu 3,8%, și, respectiv, cu 2,9%.
În perioada ianuarie — noiembrie 2013, au fost înmatriculate, în total, 265.414 autoturisme Dacia în cele 29 de state europene, în creștere cu 20,6% față de perioada similară din 2012, când înmatriculările s-au situat la 220.043 unități.