BMW Seria 5 a eclipsat vânzările întregului brand Cadillac, la nivel global

1
329

BMW a vândut 366.992 exemplare Seria 5, anul trecut, un nou record pentru limuzina de clasă mare cu o istorie de peste patru decenii. Seria 5 a reușit, astfel, de unul singur să eclipseze livrările întregului brand Cadillac, devenind bestseller-ul segmentului business.

De altfel, totalul raportat de BMW pentru Seria 5 nu depășește doar vânzările anunțate de Cadillac pentru 2013, ci și pe cele ale brandului Lincoln, luate împreună. Modelele Cadillac și-au găsit 251,000 de clienți, iar Lincoln, marcă disponibilă doar în Statele Unite, puțin peste 81.000.

Actualul BMW Seria 5, cunoscut sub numele de cod F10, este disponibil în trei variante de caroserie, sedan, Touring și Gran Turismo. Generația actuală se află pe piață din 2009. În primăvara anului trecut, Seria 5 a primit o serie de modificări tehnice menite să-l readucă în vârful segmentului său: motoare mai puternice și mai economice, noi sisteme de asistență și o versiune mai accesibilă 518d. Aceasta e animată de o versiune detunată a dieselului de 2 litri, care produce 143 CP și promite un consum mediu excelent de 4,5 l/100 km.

Farurile bi-xenon sunt standard pe întreaga gamă de modele, opțional fiind disponibile blocuri optice cu tehnologie full LED și proiectoare de ceață cu LED-uri. Clienţii pot opta pentru trei linii distincte de echipare, denumite sugestiv, în funcţie de caracteristici, Sport Line, Comfort Line şi Luxury Line. Separat se oferă suspensie adaptivă şi pachet M Sport, cu şasiu sport coborât şi jante mai mari cu diametrul de 18 sau 19 inci.

Noul model este disponibil și în România, din toamna lui 2013. Preţul de pornire a fost stabilit la 43.400 euro cu TVA, cotație valabilă pentru modelul 520d limuzină.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.