joi, aprilie 18, 2024
AcasăPiata autoBMW rămăne lider global în segmentele premium, deși în ianuarie Audi urcase...

BMW rămăne lider global în segmentele premium, deși în ianuarie Audi urcase pe primul loc

În ciuda unui start ezitant în 2013, BMW rămâne liderul global al segmentelor premium și lux și își menține distanța față de Audi, care reușise în luna ianuarie să vândă mai multe mașini.

Anul 2013 se anunță a fi mult mai disputat pentru toți constructorii de automobile, creșterile masive din anii anteriori fiind înlocuite, pe alocuri, de stagnări. În zona premium cele mai mari mărci la nivel global, BMW, Audi și Mercedes Benz raportează creșteri succesive, în special datorită piețelor din Asia și din America de Sud, unde vânzările au o tendință crescătoare incontestabilă.

BMW a trecut în luna ianuarie printr-un moment care a produs, probabil, emoții șefilor companiei și fanilor mărcii, deoarece Audi a raportat mai multe automobile livrate. Era vorba despre 111.750 de autoturisme pentru Audi și numai 107.276 pentru BMW. Ulterior, în februarie, pozițiile în clasament s-au reașezat, iar BMW a redevenit lider la nivle global. În luna martie, lucrurile s-au menținut în acest trend, astfel că primul trimestru s-a încheiat cu 369.500 automobile livrate pentru Audi și 381.404 pentru BMW, ambele companii înregistrând o creștere de aproximativ 7 față de primul trimestru din 2012.

Dacă pentru BMW cel mai vândut model a fost Serie 3, care a depășit 100.000 de unități (109.279) în trimestrul 1, pentru Audi vedete au fost SUV-urile Q5 și Q3, care și-au împărțit clienții.

Mercedes-Benz pare să se fi resemnat cu locul al treilea, cu doar 139.920 mașini vândute în martie și 324.898, cu o creștere de 3,5 față de trimestrul 1 din 2012. Cifrele includ și vehiculele comerciale vândute sub marca Mercedes-Benz.

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -

Cele mai recente articole