Aston Martin a prelungit cu cinci ani acordul de utilizare a motoarelor cu opt și doisprezece cilindri produse de Ford în uzina germană de la Koln, propulsoare regăsite, în prezent, pe întreaga gamă, de la mezinul Vantage, până la navele-amiral Rapide și Vanquish.
Pentru a rămâne în continuare pe piață, motorizările de origine Ford vor avea, însă, nevoie de un upgrade tehnologic, impus de iminenta intrare în vigoare a noilor norme de poluare Euro6.
Mutarea oarecum surprinzătoare, în contextul discuțiilor purtate cu Daimler în vederea încheierii unui parteneriat strategic, va asigura liniștea constructorului britanic în perioada de tranziție care precede lansarea viitoarei generații de modele dezvoltate alături de grupul german.
Printre componentele cheie pe care Aston Martin le-ar putea primi în urma unei stabilirii unei relaţii oficiale cu Mercedes şi divizia sportivă AMG se numără componente electronice de ultimă generaţie şi, mai ales, noi motorizări V8 și V12.
În plus, acordul dintre cei doi producători ar putea include și folosirea noii platforme care va sta la baza viitorului SLS AMG, urmașul actualului supercar german care va fi mai mic și mult mai ușor decât modelul pe care îl înlocuiește.