autoindustry.ro Web analytics

Publicat la: vin, iun. 29th, 2012

Aston Marin DB9 1M dedicat celor 1.000.000 de fani ai mărcii de pe Facebook

Aston Martin a lansat o provocare celor un milion de fani de pe Facebook: să configureze un DB9. Fanii au avut libertate totală, evident în privința culorii exterioare și modul în care este configurat interiorul. Evident au fost alese opțiunile care au adunat cel mai mare număr de voturi pe facebook. Rezultatul final este mașina pe care o puteți admira în galeria foto, un Aston Martin DB9 1M.

Compania britanică nu a anunțat ce va face cu acest model unicat, probabil va putea fi achiziționat în cadrul unei licitații. Acțiunea celor de la Aston Martin nu este o premieră. Cei de la Nissan i-au rugat pe fanii de pe facebook să vină cu propuneri pentru a construit un 370Z perfect. Niponii au fost mai generoși, fanii având libertatea de a sugera și modificări pentru creșterea performanțelor. Porsche a creat cu ajutorul fanilor un Cayman și un 911 pentru a sărbători bariera de un milion și respectiv 2 milioane fani pe facebook. Revenind la modelul britanic, acesta se evidențiază prin desenul unic al foliei care îmbracă exteriorul modelului.

Lasă un comentariu

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>