autoindustry.ro Web analytics

Publicat la: mar, Apr 16th, 2013

Opel mizează pe piaţa din Rusia pentru a contracara declinul din Europa de Vest

Opel îşi întoarce privirea către Est şi mizează pe creşterea pieţelor din Rusia şi Turcia pentru a reveni la profit. Noua strategie va ajuta divizia europeană a americanilor de la General Motors să contrabalanseze declinul vânzărilor din Vestul Europei prin majorarea exporturilor.

“Pentru Opel, Rusia este extrem de importantă. În câţiva ani, piaţa din Rusia ar putea deveni chiar mai mare decât cea din Germania.”, a declarat pentru cotidianul Bild Dan Akerson, preşedintele General Motors.

Anul trecut, Opel a vândut 80.000 de maşini în Rusia, rata de creştere a brandului fiind de două ori mai rapidă decât cea a pieţei locale. Potrivit lui Karl-Thomas Neumann, şeful companiei, Opel este privit ca un brand 100 german, cu o imagine suprinzător de apropiată de cea a “conaţionalilor” premium, situaţie similară cu cea din Turcia, unde livrările au depăşit 50.000 de unităţi în 2012.

Opel va continua campania de expansiune pe noi pieţe, după ce anul trecut a demarat exportul gamei actuale de modele către Australia, Chile, Singapore şi Emiratele Arabe Unite.

Dan Akerson este “mai convins ca niciodată” că planul de redresare al companiei germane Opel va da roade. “Statutul de companie auto globală obligă GM să aibă o prezenţă semnificativă în Europa, atât în materie de dezvoltare, cât şi în vânzări sau producţie.”, a adăugat Akerson.

Săptămâna trecută, General Motors a anunţat investiţii de 4 miliarde de euro în subsidiara sa europeană. Fondurile alocate pentru următorii trei ani vor da un suflu nou constructorului din Russelsheim. Modernizarea liniilor actuale de producţie şi reînnoirea gamei de modele sunt priorităţile principale, până în 2016, Opel urmând să lanseze nu mai puţin de 23 de modele şi 13 motorizări noi.

Lasă un comentariu

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>