După ce a prelungit la nesfârşit aşteptarea fanilor săi, Lexus a publicat astăzi primele imagini şi informaţii ale noii generaţii IS, rivalul unor modele consacrate ca Mercedes C-Klasse şi BMW Seria 3.
Japonezii au vrut să se asigure că vor avea un cuvânt greu de spus, aşa că au mizat totul pe cartea unui design curajos, inspirat de conceptul LF-CC, cu care am făcut deja cunoştinţă anul trecut, în cadrul Salonului Auto de la Paris.
Era, aşadar, inevitabil să nu vedem pe noul model grila trapezoidală specifică mărcii, introdusă pentru prima dată de fratele mai mare GS. Designul este dominat şi de o pereche de faruri cu dimensiuni mici, ascuţite, completate de LED-uri sub forma literei ”L”. În partea posterioară, Lexus nu se dezminte şi promite două evacuări, un spoiler robust şi stopuri sportive, prelungite până pe aripile laterale.
Pentru cei care vor o doză mai mare de sportivitate, Lexus le propune clienţilor săi şi un pachet F-Sport, care amplifică agresivitatea cu ajutorul unei grile ceva mai mari şi a unui spoiler retuşat.
Dacă la exterior se resimt din plin influenţele conceptului LF-CC; în interior designerii au furat cât mai mult din designul supercarului LFA. Au împrumutat de la acesta designul volanului şi au orientat planşa de bord către şofer, căruia i-au oferit şi o poziţie sportivă la volan. Senzaţia de sportivitate se amplifică odată cu pachetul F-Sport, care aduce cu sine logo-uri noi, dar şi scaune confecţionate dintr-un material special, ce oferă suport lateral pronunţat şi confort deosebit pe distanţe lungi. Pachetul F-Sport aduce şi pedale din aluminiu, un volan sport, cusături contrastante pentru tapiţeria din piele şi pentru schimbătorul de viteze.
Noua generaţie a modelului japonez va fi disponibilă în Europa cu două versiuni: IS 250 şi IS 300h, adică prima versiune hibrid a modelului de clasă medie. Potrivit unor informaţii preliminare, această versiune cu propulsie alternativă ar putea avea 240 de cai putere.