Salonul Auto de la Geneva (7-17 martie) este prilejul ales de Honda pentru a prezenta conceptul unui viitor break compact, derivat din varianta hatchback a actualului Civic.
Primul break din istoria recentă a modelului nipon va moşteni liniile de design extravagante ale fratelui său clasic, inclusiv mânerele portierelor din spate camuflate în montantul C. Designul final al versiunii de serie nu va fi mult diferit de cel al prototipului expus la Geneva.
Asteptat pe piaţa abia în 2014, noul model este dedicat clienţilor din Europa de Vest, mari amatori de maşini încăpătoare, croite pe gustul familiştilor de carieră, şi extinde gama Civic la trei variante distincte de caroserie.
Paleta de motorizări va fi identică cu cea a modelului în cinci portiere. Vor fi disponibile atât versiunile actuale, 1,8 litri/142 CP i-Vtec şi 2,2 litri/150 CP i-DTEC, cât şi noul diesel de 1,6 litri şi 120 CP.
Alături de conceptul noului Civic Wagon, standul Honda de la Geneva va găzdui premiera versiunii diesel de 1,6 litri a noului CR-V, disponibilă din toamnă şi echipată exclusiv cu tracţiune faţă, dar şi un update, mai apropiat de modelul de serie, al viitorului supercar NSX. Tracţiunea lui NSX va fi integrală, două motoare electrice urmând să antreneze roţile din faţă, în timp ce un V6 cu injecţie directă pe benzină va pune în mişcare puntea posterioară.