Chevrolet a anunțat un volum în creștere al vânzărilor – 1,18 milioane unități – pentru primul trimestru al anului 2012, depășind din nou pragul de 1 milion, după ce anul trecut, în același interval, înregistra aproximativ 1,1 milioane de vehicule vândute. Creșterea este de 6,5, în condițiile în care piața globală a crescut mai lent. Cota de piață a mărcii Chevrolet a ajuns la 6,3.
Chevrolet își dispută un loc pe podiumul modial al mărcilor auto, alături de Volkswagen, Toyota și Ford. Dintre acestea, doar Volkswagen a anunțat rezultatele pentru primul trimestru, respectiv 1,36 milioane vehicule livrate. Anul trecut, Chevrolet a vândut 4,76 milioane de autovehicule la nivel global.
„Cea mai puternică gamă de autoturisme, camioane şi modele crossover din istoria Chevrolet a înregistrat vânzări record în 2011 şi rezultate la fel de impresionante în primul trimestru al anului 2012,” a declarat preşedintele şi directorul executiv al General Motors, Dan Akerson. „Pentru a menţine ritmul, GM pregăteşte încă 20 de lansări de autovehicule în 2012, iar printre cele mai importante se numără şi modele Chevrolet, inclusiv modelul Sail în Asia, modelul Colorado în America de Sud şi Spark în America de Nord.”
Chevrolet Cruze a avut cel mai mare succes, înregistrând vânzări globale de peste 180.000 de unităţi în primul trimestru, o creştere cu aproximativ 20 faţă de 2011, devenind cel mai bine vândut model Chevrolet la nivel global. Vânzările înregistrate de autovehiculul compact Aveo/Sonic şi modelul sedan de dimensiuni medii Malibu, ambele lansate recent, continuă să crească pe măsură ce creşte numărul de unităţi disponibile la dealeri.
Chevrolet a publicat creşteri semnificative ale vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut pentru patru din cele cinci pieţe importante pe care activează:
· În Statele Unite, Chevrolet a vândut 448.000 de unităţi în primul trimestru, reprezentând o creştere de 7,6. Vânzările de autoturisme sunt în continuare puternice, crescând cererea de autovehicule cu consum redus, precum modelele Cruze, Malibu şi Sonic.
· În China, Chevrolet a înregistrat vânzări record de 162.000 de unităţi în acest trimestru, totalizând o creştere de 1,4.
· În Brazilia, marca Chevrolet este în continuare competitivă, deşi vânzările au scăzut cu 4,2 în primul trimestru, la 137.000 de unităţi.
· În Mexic, Chevrolet a vândut 42.000 de unităţi în acest trimestru, reprezentând o creştere de 14,2 .
· În Argentina, Chevrolet a vândut 41.500 de unităţi în primul trimestru, în creştere cu 21,5, stabilind un nou record pentru marcă.
Chevrolet Europe a vândut 55.100 autovehicule în Europa Centrală şi de Vest, o creştere de 7,8 într-o industrie care scăzuse cu 8,7 faţă de anul trecut. Chevrolet Europe a înregistrat cea mai bună cotă de piaţă pe primul trimestru din istoria sa, 1,36, faţă de 1,15 în primul trimestru al anului 2011. Pe lângă vânzările obţinute în Europa, Chevrolet a vândut 2.800 de autovehicule în Israel în primele trei luni ale anului 2012.