Noul Mercedes Clasa S se bucură de o primire extrem de călduroasă pe piețele din întreaga lume, noua navă-amiral a constructorului din Stuttgart primind peste 30.000 de comenzi, la mai puțin de trei luni de la debutul său comercial.
Noua Clasă S (nume de cod W222) este un adevărat punct de cotitură pentru finanțele grupului Daimler, care își pune toate speranțele în succesul acesteia pentru a reveni pe o poziție fruntașă în topul producătorilor premium. Cele mai importante piețe rămân Statele Unite și China, acolo unde noul model a fost lansat la finele lunii trecute.
“Clasa S este cel mai important model pentru noi. Succesul său ne dă forţa de a fi mereu cu un pas înaintea tuturor.”, a mărturisit Dieter Zetsche, șeful Mercedes.
Noul model nu va fi doar expresia absolută a valorilor mărcii germane, ci şi cea mai scumpă limuzină de lux produsă de Mercedes, după ce brandul Maybach a fost închis anul trecut din cauza cererii tot mai slabe. Mercedes va extinde gama de versiuni existentă, urmând să ofere inclusiv versiuni mult mai exclusiviste, care vor intra în competiţie directă cu Rolls-Royce Ghost şi noul Bentley Flying Spur.
Anul trecut, Mercedes-Benz a vândut 65.000 unități Clasa S, în condițiile în care pe piață se afla încă vechea generație. Piețele din Statele Unite și China au acoperit peste două treimi din total.