Într-un scenariu inedit, cu o prezentare sub forma unor benzi desenate, Opel a început campania de marketing a următorului model al gamei, ce va fi lansat, cel mai probabil, la Paris, în toamna acestui an, cu debut comercial la începutul lui 2013.
Primul episod de teasing al echipei de marketing Opel, destinat lansării noului model, are în centru numele de cod „Junior”, despre care se precizează clar că nu este numele real. Dar există însă destule alte detalii despre mașină: are 3,70 metri, va putea fi personalizată – ceea ce ne duce cu gândul imediat la Fiat 500 sau mai degrabă la VW up! – va avea 4 locuri, 3 uși și un aspect musculos.
Cele mai mici modele ale Opel sunt în acest moment Corsa, cu o lungime de 4 metri, și Agila, cu 3,76 metri lungime, acesta fiind un MPV de clasă A, construit împreună cu Suzuki.
Iată un fragment din descrierea personajelor care vorbesc despre Junior în prezentarea Opel.
„ESTE URMĂTORUL MODEL MIC DE LA OPEL. COMPLET NOU! FOARTE INDIVIDUALIZAT. CU O ATITUDINE CÂT CASA. CARE INTRĂ PE PIAŢĂ LA ÎNCEPUTUL LUI 2013. INGINERIE GERMANĂ PURĂ. SOLID PE PICIOARELE LUI. 3.70 METRI LUNGIME… TREI UŞI.
DESIGN OPEL TIPIC, MUSCULOS ŞI AŞA MAI DEPARTE…
DAR POTRIVIT PE GUSTUL TĂU … …PE DINĂUNTRU ŞI PE DINAFARĂ! UN adevărat MODEL mişto CU 4 LOCURI, CHRISTOPH!”
Personajele din benzile fotografiate oferite presei de Opel sunt chiar angajații acestei companii, în departamentele de marketing, comunicare și design.