Porsche Inter Auto a deschis cel mai mare centru auto de lux din SE Europei – 7 modele noi și 6,9% cotă de piață, pentru 2013

0
363

Porsche Inter Auto, divizia de vânzări și service a Porsche Holding România, a deschis porțile celui mai mare centru auto din Sud-Estul Europei dedicat exclusiv mărcilor premium.

Situat la doar 350 de metri de actualul sediu Porsche București Nord, noul complex Porsche Pipera găzduiește spaţii de prezentare şi service pentru mărcile de lux ale Grupului Volkswagen – Audi, Porsche, Bentley şi Lamborghini, fiind proiectat conform celor mai ridicate standarde actuale din industrie.

Odată cu mutarea în casă nouă a mărcilor Audi şi Porsche, locul acestora în centrul Porsche Bucureşti Nord a fost luat de Skoda şi Seat. Vechiul showroom Skoda-Seat Porsche Aviaţiei, din intersecţia Şoseaua Pipera – Blvd. Barbu Văcărescu, a fost închis.

Complexul din Pipera a costat 15,3 milioane de euro și acoperă nu mai puţin de 50.000 mp, suprafaţă ce include un showroom de peste 11.500 mp şi un depozit de piese de 800 mp.

De ce cheltuie Porsche Inter Auto o sumă atât de mare pe timp de criză, pe o piață în picaj? Răspunsul este simplu. Oficialii companiei mizează totul pe revenirea segmentului premium și se așteaptă ca noul centru auto de lux să atingă o cifră de afaceri de 27 milioane de euro și vânzări de cel puțin 559 unități în 2013 – 150 Porsche, 400 Audi, 1 Lamborghini și 8 Bentley.

„În ultimii ani s-a remarcat o diferență între evoluția per ansamblu a pieței auto și performanțele segmentelor premium și luxury. Acestea din urmă au fost mai stabile, chiar în vremurile cele mai grele și, conform estimărilor noastre, vor fi și primele care se vor redresa. Cu noul complex Porsche Pipera vom fi excelent poziționați să valorificăm potențialul pieței în care activăm, administrând un portofoliu extins de mărci și modele”, a menționat Dana Cortina.”, a declarat Dana Cortina, director general Porsche Inter Auto.

Importatorul mărcilor Porsche, Audi, Volkswagen, Skoda, Seat, Lamborghini și Bentley în România țintește o cotă de piață de 6,9 în 2013, în creștere față de cele 6,6 procente de anul trecut. În 2012, Porsche Inter Auto a vândut 5.300 de mașini noi și 800 de automobile rulate.

Așii din mânecă sunt cele șapte modele complet noi care se vor alătura portofoliului actual al brandurilor reunite sub umbrela PIA, patru Audi (S3 -în iunie, A3 Sedan, S3 Sedan și RSQ3 – în septembrie), două Porsche (Panamera facelift – în iulie, 911 Turbo – în septembrie) și unul Bentley (Mulsanne LWB – în septembrie).

Activitatea Porsche Inter Auto a demarat în 1998, în prezent, rețeaua PIA reunind cinci centre de retail și service proprii, patru în capitală și unul la Timișoara.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.