Mezinul gamei Nissan nu s-a bucurat de succesul predecesorilor săi, motorizările economice şi interiorul încăpător fiind umbrite de liniile mult prea banale ale exteriorului. Conştient de gravitatea situaţiei, Nissan încearcă să aducă un suflu nou şi trece Micra printr-o binevenită operaţiune de facelift, menită să alinieze modelul nipon la noua identitate vizuală a companiei.
Farurile sunt acum mai mari şi mai agresive, amintind parcă de blocurile optice rectangulare prezente pe prima generaţie, produsă în anii ’90. Grila capătă noi proporţii şi beneficiază de o formă trapezoidală complet nouă, iar paraşocul frontal a fost complet reconfigurat pentru a face loc unei admisii mărite şi unui set de proiectoare de ceaţă de dimensiuni apreciabile.
Posteriorul nu trece prin schimbări dramatice. Singurele noutăţi sunt stopurile cu LED-uri şi bara uşor redesenată. Eleronul pare şi el mai mare, cel mai probabil pentru a aduce un plus de eficienţă aerodinamică.
Jantele din aliaj şi culorile de caroserie noi completează lista modificărilor aduse de departamentul de creaţie.
Interiorul a primit un uşor upgrade calitativ şi un nou sistem multimedia cu touchscreen de 5,8 inci şi sistem de navigaţie de ultimă generaţie. Nissan a decis să ofere un look diferit consolei centrale şi zonei responsabile pentru climatizarea micului model. Tapiţeria şi culorile pentru interior au fost împrospătate şi ele, cu noi materiale şi nuanţe.
Gama de motorizări rămâne neschimbată, Micra urmând să fie oferit în continuare exclusiv în compania unui motor în trei cilindri pe benzină. Clienţii pot opta pentru două variante ale aceluiaşi agregat de 1,2 litri, un turbo de 98 CP (indisponibil în ţara noastră) şi o versiune aspirată de 80 CP, disponibilă și cu transmisie CVT.
Debutul comercial este programat pentru toamna acestui an.