În luna noiembrie a anului trecut, Volkswagen lansa, fără prea mult fast, o nouă generaţie a best-seller-ului Golf, cel mai vândut model al germanilor. Deşi mulţi au criticat din nou designul conservator, se pare că reţeta concepută la Wolfsburg a funcţionat din nou.
La numai trei luni de la lansarea pe piaţă, Volkswagen anunţă că a primit deja 100.000 de comenzi pentru Golf 7 pe piaţa din Europa, mare amatoare a modelului compact. Evoluţia nu ar trebui să fie una surprinzătoare, având în vedere că Golf deţine titlul de cea mai bine vândută maşină europeană pentru o perioadă record de nouă ani. Mai multe modele au încercat să-i fure acest titlu, însă încercările au fost zadarnice pentru că publicul a apreciat constanţa germană.
Cele 100.000 de comenzi vor deveni şi mai multe înncepând cu luna martie. Salonul Auto de la Geneva va marca debutul unei noi variante de caroserie, cea break. Este, aşadar, normal să ne gândim că noul Golf Variant va plusa cu noi comenzi, având în vedere apetitul pentru break-uri al clienţilor din vestul Europei.
Lansat pentru prima dată în 1974, Volkswagen Golf a reuşit să se vândă în peste 29.4 milioane de copii, devenind una dintre cele mai cumpărate maşini din istoria automobilului.
Pe piaţa din România, Volkswagen a fixat un preţ de pornire de 14.583 de euro pentru Golf 7 cu 3 uşi şi de 15.442 de euro pentru varianta cu 5 uşi. În cazul acesteia din urmă, preţul poate urca până la 24.293 de euro atunci când clientul alege versiunea de top 2.0 TDI Highline cu transmisie DSG.