Vedetele Salonului Auto de la Geneva: Ferrari LaFerrari şi gama Volkswagen Golf

0
288

Salonul Auto de la Geneva s-a bucurat și în acest an de o popularitate în creștere. Interesul presei specializate a fost la fel de mare, dovadă numărul mare de articole publicate în această perioadă pe tot cuprinsul Europei și nu numai. Ca în fiecare an, specialiștii britanici de la Kantar Media au evaluat acoperirea celor mai importante modele cu ocazia salonului elvețian.

Site-uri de specialitate

Surprinzător sau nu, actualul Volkswagen Golf s-a aflat și de această dată în centrul atenției. Deși noua generație a fost deja lansată în toamnă, cu ocazia Salonului Auto de la Paris, cel mai popular model compact din toate timpurile a reușit să atragă atenția jurnalițștilor și cu ocazia evenimentului din Țara Cantoanelor. Nu a avut nevoie decât de lansarea versiunii sportive Golf GTI, de o nouă declinare a caroseriei, Golf Variant, și de câștigarea distincției pentru Mașina Anului 2013 în Europa.

Toate aceste noutăți au generat numeroase articole de presă. Mai exact, 7 dintre materialele publicate în mediul online, în această perioadă, au fost dedicate gamei Golf.

McLaren nu a avut nevoie decât de premiera lui P1 pentru a se clasa pe poziția a doua în topul celor mai populare modele în articolele online, cu 5.4 procente. Au urmat apoi Alfa Romeo 4C cu 4.3, Ferrari LaFerrari cu 4.1 și Chevrolet Corvette Stingray cu 3.9.

Rețele sociale

Chiar dacă nu s-a numărat printre primele trei cele mai titrate premiere ale salonului, Ferrari LaFerrari a reușit să își atragă de partea sa rețelele sociale. Aici, supercarul italian a adunat 4.3 din ceea ce s-a publicat prin intermediul rețelelor sociale. McLaren P1 s-a clasat și la acest capitol pe locul al doilea, dovedind deja că supercarul britanic se poate bate cu LaFerrari, cel puțin în materie de popularitate. Urmașul lui F1 a strâns 3.8 din totalul materialelor publicate pe rețelele sociale.

Pe locul al treilea s-a clasat Golf și derivatele sale cu 3.6, în vreme ce locul al patrulea i-a revenit modelului aniversar Lamborghini Veneno, cu 2.72 procente.

Cel mai popular brand

Și în materie de popularitate a brandului Volkswagen a atras cele mai multe materiale de presă și articole publicate pe bloguri de specialitate. Procentul nemților a fost de 7.1. Pe locul doi s-a clasat subsidiarul Audi, cu o cotă a atenției mediatice de 5.1. Pe locurile trei și patru s-au bătut Mercedes și Toyota, cu o cotă de 4.8, în vreme ce BMW a avut nevoie doar de Seria 3 GT pentru a se clasa pe locul al cincilea, cu 4.5 din articolele publicate în această perioadă.

Studiul Kantar Media a luat în calcul articole și materiale publicate pe site-uri specializate și bloguri în perioada 1 februarie – 6 martie, a doua zi de presă a salonului elvețian. Studiul a inclus 85.407 articole online și 122.762 de publicări în rețelele sociale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.