Dacia continuă marșul triumfal pe piața din Marea Britanie. Vânzările constructorului argeșean s-au dublat în primele patru ale anului, depășind pragul de 8.800 de unități. Dacia a devenit, astfel, cel mai dinamic brand de volum din Regatul Unit.
Cota de piaţă a Dacia a crescut în perioada ianuarie-aprilie de la 0,52% în urmă cu un an la 1,02%, potrivit datelor anunţate vineri de asociaţia producătorilor britanici de automobile.
În luna aprilie, vânzările Dacia au scăzut cu 1,84%, de la 2.016 automobile la 1.979 de automobile, iar cota de piaţă s-a redus uşor de la 1,23% la 1,12%.
Piaţa auto britanică a înregistrat în primele patru luni un avans de 12,54%, la 864.942 de automobile noi înmatriculate. În aprilie, creşterea a fost de 8,24%, la 176.820 de automobile noi comercializate.
Mărcile cu cel mai mare succes în primele patru luni au fost Ford, cu 120.719 automobile comercializate, Vauxhall (91.344 automobile), Volkswagen (72.861 automobile) şi Audi (56.724 automobile). Vânzările mărcii Renault în Marea Britanie au crescut cu 65,1% în primele patru luni, la 21.110 automobile, iar cota de piaţă a urcat de la 1,66% la 2,44%.