Salonul Auto Moto – SAM 2014, la final: 30.000 de vizitatori și 124 de precomenzi

0
286

A treia ediție a Salonului Auto Moto, organizat conform tradiției în Piața Constituției, a ajuns la momentul bilanțului. SAM 2014 s-a încheiat cu succes pentru expozanți, contabilizând 120 de precomenzi ferme care au vizat atât modele populare, cât și exponate scumpe, evaluate la peste 100.000 euro.

Numărul vizitatorilor s-a menținut și el la cotele așteptate, în ciuda vremii nefavorabile. Previziunile organizatorilor nu s-au adeverit, însă, pe deplin, audiența din acest an fiind la nivelul celei înregistrate în 2013. Mai precis, aproximativ 30.000 de vizitatori, din București și din întreaga țară, au trecut pragul SAM 2014.

Potrivit expozanților, cele 124 de pre-comenzi încheiate pe durata SAM 2014 se vor transforma, cel mai probabil, în livrări concrete. Bazele de date cu potențiali cumpărători au crescut și ele considerabil, mai ales că perioada în care a avut loc Salonul Auto Moto a precedat startul Programului Rabla 2014.

„Ediția din acest an a Salonului Auto Moto a fost un succes atât prin prisma numîrului de expozanți și de mărci reprezentate, al numărului de vizitatori care s-au bucurat de atracțiile oferite de organizatori și expozanți, cât și prin comenzile îregistrate de dealeri pe durata celor cinci zile de expoziție. Așteptăm atât expozanții cât și vizitatorii la cea de-a parta ediție a SAM (din 2015 – n.r.)”, a declarat Alin Caraman, președintele companiei K Group, organizatorul Salonului Auto Moto.

SAM 2014 a reunit 25 de mărci auto și moto, dealeri de scutere, piese de schimb, accesorii, tuning și echipamente de service, precum și cei mai importanți jucători din piața de leasing și asigurări. Vizitatorii au putut nota și câteva absențe importante precum brandul național Dacia, firma mamă Renault, dar și alte mărci iubite de publicul autohton – BMW, Audi, Volkswagen sau Nissan.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.