Renault a prezentat face-lift-ul modelului său de clasă mini anul trecut, la salonul de la Frankfurt. Acum a venit rândul versiunii sportive a lui Twingo să se prezinte în haine noi. Evoluția stilistică a lui Twingo R.S. este inspirată de noua identitate a modelelor sport Renault, imagine care a debutat pe Megane R.S. Spoilerul față este redesenat și include acum și deja celebra lamelă inspirată de la monoposturile de Formula 1.
În spate remarcăm apariția unui eleron montat pe hayon și bara spate redesenată care include un difuzor și o extensie aerodinamică care completează arcele pasajelor roților spate. Este disponibil și un pachet estetic pentru exterior, care presupune vopsirea oglinzilor exterioare, lamelei față F1 și eleronului în culoarea gri sau Dark Gunmetal Grey. De asemenea, acest pachet estetic include și ornamente cromate pentru proiectoarele față de ceață. Culoarea Sirius Yellow va fi disponibilă de la finalul lunii mai. Face-lift-ul introduce în lista de opționale și un nou set de jante denumite ”Emotion” de 16 inch care poartă în centru logo-ul R.S.
La interior personalizarea presupune cusături galbene pentru volan, tapițeria de piele de pe scaune și bord. Restul planșei de bord este finisată cu inserții de plastic negru lucios, acesta se regăsește în jurul unității audio, consolei centrale, tahometrului și gurilor de ventilație. Pentru un plus de contrast la interior, partea superioară a volanului, conturul scaunelor sport și a ceasurilor de bord sunt finisate în alb. În cazul versiunii de echipare Gordini albul se transformă în albastru, culoare care se regăsește și pe panourile interioare ale portierelor, iar jantele au 17 inch.
Din punct de vedere tehnic nu prea sunt schimbări, același propulsor aspirat de 1.6 litri care dezvoltă 133 CP la 6.750 rpm și 160 Nm la 4.400 rpm. Propulsorul emite acum cu 3,2 mai puține noxe, iar consumul a scăzut cu 3, Twingo R.S. lăudându-se acum cu un consum mediu de 6,5 litri. Twingo R.S. va putea fi comandat și cu șasiu CUP, ceea ce presupune o scădere a gărzii la sol cu 4 mm. De asemenea, în versiunea CUP va putea fi comandat și deja celebrul sistem R.S. Monitor.
În Franța prețul de bază pentru Twingo R.S. va fi de 16.900 euro și va ajunge la 18.100 euro pentru versiunea Gordini.