Noul Renault Captur ar putea egala vânzările actualului Megane, urcând pe locul trei în topul modelelor comercializate de constructorul francez în țara noastră, este de părere Mihai Bordeanu, directorul de marketing al Grupului Renault în România.
“Îl văd după Clio IV si Fluence, cumva la egalitate cu Megane – poate un pic peste, poate un pic sub, clar aproape de podium.”, a declarat Mihai Bordeanu.
Dacă previziunile oficialului Renault se vor adeveri, noul crossover ar deveni, în același timp, lider de vânzări în segmentul său, devansând modele cu tradiție ceva mai îndelungată, precum Nissan Juke sau Opel Mokka.
“(…) vrem să fim lideri în segment. Știu că nu e un lucru simplu, dar sper să aducem și clienți noi care nu sunt de Renault, care vor experimenta modelele noastre odată cu noul Captur.
Evident că vor fi și posesori de Clio care vor trece la acest model sau, de ce nu, din cei de modele mai vechi și mă gândesc aici, în primul rând, la Megane Sedan.“
Pe lângă prețurile de lansare extrem de competitive, cuprinse între 12.600 și 17.200 de euro, cu toate taxele incluse, marele atu al noului Renault Captur este gradul ridicat de personalizare a noului model.
“Discutăm de 200 de moduri de personalizare exterioară, 100 interioară și două tipuri de ambianțe – una e deschisă și una e închisă. Ele se văd înainte pe iPad-urile disponibile în showroom-uri, clientul decide, comandă și, în mai puțin de o lună, primește mașina.”, a explicat Bordeanu.
Ţinta de vânzări pentru 2013 a întregului brand este de minimum 4.500-5.000 de unităţi, volum similar cu cel înregistrat anul trecut. Renault România speră, astfel, să își conserve cota de piață de 6,6, mizând, în același timp, pe întoarcerea persoanelor fizice în showroom-uri. În primele patru luni, constructorul francez a vândut peste 1.000 mașini pe plan local.