autoindustry.ro Web analytics

Publicat la: mie, mai 14th, 2014

Renault Megane RS 275 Trophy, cea mai puternică declinare a hot-hatch-ului francez

Renault condimentează gama Megane RS cu o nouă versiune extremă, 275 Trophy. Cea mai puternică declinare a hot-hatch-ului francez oferă 275 CP și șasiu Cup, cu amortizoare adaptive și diferențial cu alunecare limitată.

Deși cilindreea a rămas neschimbată, motorul supraalimentat de 2 litri pe benzină dezvoltă cu 10, respectiv 25 CP mai mult decât variantele clasice de 265 și 250 CP. Consumul se situează, însă, sub media segmentului, fiind estimat la 7,5 l/100 km. Cuplul maxim atinge 360 Nm.

Noul Renault Megane RS 275 Trophy redevine, astfel, demn de o poziție fruntașă în segmentul suprapopulat de rivali mai vechi și mai noi, precum Seat Leon Cupra sau Opel Astra OPC, ambii creditați cu o putere maximă de 280 CP.

Sistemul de evacuare poartă semnătura Akrapovic și asigură un sound mai brutal, fiind realizat integral din titaniu, respectiv fibră de carbon, în cazul terminației vizibile la exterior.

Amortizoarele adaptive sunt furnizate de Öhlins, iar pneurile de Michelin. Francezii au ales anvelope de înaltă performanță Pilot Sport Cup 2, calibrate special pentru noul Renault Megane RS 275 Trophy.

Schimbările de design sunt discrete. Față de variantele RS clasice, noul top-model Megane aduce noi inscripții Trophy și motive inspirate din Formula 1, precum și jante Speedline Turini cu design special și diametru de 19 inci. La interior, Renault oferă scaune Recaro de tip scoică, praguri inscripționate cu logo-ul Renaultsport și tapițeria mixtă piele-alcantara, cusute cu ață roșie.

Renault Megane RS 275 Trophy va putea fi comandat începând din luna iunie, primele livrări urmând să fie onorate în toamnă.

Lasă un comentariu

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>