Sub-brandul Range Rover al mărcii britanice Land Rover a dat publicității detaliile complete și imagini cu noua generație de SUV-ului de lux, la mai bine de 10 ani de la lansarea generației anterioare. Evoluția acestui model, cu o imagine extrem de bună printre cumpărătorii din segmentele premium și de lux aduce îmbunătățiri absolut necesare în privința tehnologiei, caroserie motoare, materiale, finisaje. Range Rover a anunțat, în consecință, performanțe mai bună, manevrabilitate și economii ajustate corespunzător. Caroseria autoportantă înglobează acum componente masive de aluminiu, care au condus la o scădere a greutății de peste 400 kg. Suspensia este cu aer, adaptivă, pentru a asigura un confort mai bun pasagerilor. Este completată de sistemul Terrain Response 2 Auto, o tehnologie care monitorizează suprafața de rulare cu ajutorul unor senzori, astfel încât să poată ajusta permanent tracțiunea, transmisia, diferențialul, cutia de transfer și suspensia.
În ceea ce privește motorizările, vor fi disponibile propusloarele utilizate deja pe generația anterioară. Prima versiune anunțată pentru piața din SUA este cea de 5.0 litri, V8, urmând ca, la Paris, să fie anunțate și detaliile versiunilor europene, dieselurile TDV6 și SDV8 fiind confirmate. Noua cutie automată ZF, cu 8 trepte, va fi și ea disponibilă.
Din punct de vedere al designului, noul Range Rover păstrează stilul și profilul vechii generații, masiv și fără artificii stilistice, schimbările cele mai vizibile fiind la nivelul blocurilor optice față și spate, asemănătoare cu cele de pe Evoque. La interior, materialele rafinate, tehnologiile media și de comunicare dar și cele două fotolii individuale din spate, opționale, vor asigura un confort corespunzător așteptărilor clienților.