Peugeot continuă seria conceptelor spectaculoase, realizate din materiale necovenționale, cu Exalt, precusorul unui posibil coupe cu patru portiere derivat din 508. Caroseria suprinde prin contrastul dintre suprafețele din metal nefinisat și cele acoperite cu un material textil inspirat de pielea rechinilor, menit să îmbunătățească aerodinamica mașinii.
Interiorul este și el construit din materiale 100% regenerabile, oțelul, lemnul și lâna numărându-se printre ele. Consola centrală este gazda unui touchscreen ce concentrează majoritatea comenzilor esențiale. Botezate i-cockpit, ceasurile de bord sunt amplasate deasupra volanului, în stilul unui head-up display, idee prezentă deja pe modele de serie ca 208 și 308. Sistemul de climatizare propune un filtru PureBlue, care curăță aerul de bacterii și particule nedorite, înainte ca acesta să pătrundă în habitaclu.
Peugeot Exalt are jante de 20 inci și dimensiuni tipice clasei medii, cu o lungime ce măsoară 4,70 metri și o înălțime spectaculoasă de numai 1,31 metri – valoare demnă de un supercar extrem de aerodinamic. Greutatea nu sare de 1.700 kilograme. La baza conceptului se află platforma modulară EMP2, folosită deja de noul 308 și destinată tuturor modelelor viitoare din panoplia Peugeot.
Propulsia este asigurată de sistemul HYbrid4, compus dintr-un turbo termic de 1,6 litri (270 CP) și un motor electric de 68 CP montat pe puntea spate. Puterea totală estimată la 340 CP este gestionată prin intermediul unei cutii automate cu șase trepte. Sistemul HYbrid4 reproduce avantajele tracțiunii integrale și selectează automat modul ideal de funcționare: pur electric, doar termic sau hibrid.
Debutul oficial al conceptului Peugeot Exalt va avea loc peste mai puțin de două săptămâni, în cadrul Salonului Auto de la Beijing.