autoindustry.ro Web analytics

Publicat la: joi, iun. 19th, 2014

Peugeot 508 facelift se înnoiește cu gagdeturi de ultimă generație și motorizări Euro 6

Peugeot 508 se înnoiește la Salonul Auto de la Paris, din septembrie. Pe lângă retușurile discrete de design, nava-amiral a casei franceze primește noi sisteme de infotainment și motorizări Euro 6, mai puternice și mai economice.

La nivel estetic, Peugeot 508 facelift se aliniază la noul limbaj de design inaugurat de frații săi mai mici, 208 și 308. Grila frontală cu un diametru ușor redus este acum mai elegantă, beneficiind de o finisare glossy, cu accente de culoare neagră, iar blocurile optice față și spate redesenate pășesc spre viitor cu ajutorul tehnologiei LED de ultimă generație. Spoilerul posterior este și el nou, integrând în partea inferioară ornamente cromate și un fals difuzor de culoare neagră.

Interiorul rămâne în mare parte neatins de bisturiul designerilor francezi. Progresul este, totuși, evident în materie de finisare și confort. Scaunele au fost revizuite și oferă un suport lateral și lombar mai eficient, în timp ce sistemul de climatizare dispune de reglaje separate complexe, pe patru zone. Fanii gadgeturilor sunt și ei răsfățați de noul Peugeot 508 facelift care vine echipat, standard sau opțional, în funcție de versiune, cu sistem audio profesional JBL, cameră pentru marșarier, sistem de monitorizare a unghiurilor moarte și o nouă centrală multimedia cu touchscreen de 7 inci. Acesta concentrează majoritatea funcțiilor găzduite în trecut de consola centrală și oferă acces la aplicații Peugeot Connect cu un spectru informațional larg – de la prognoza meteo, la spațiile de parcare libere sau cele mai apropiate restaurante.

Poate cea mai interesantă noutate este grefarea unui head-up-display pe întreaga gamă 508, indiferent de varianta de echipare, o premieră nu doar pentru modelul francez, ci și pentru întregul segment mediu.

Din punct de vedere tehnic, noul 508 facelift aduce în gama Peugeot două motorizări revizuite: o unitate pe benzină 1.6 THP de 165 CP și dieselul de top 2.0 BlueHDi de 180 CP, disponibil și într-o declinare ceva mai modestă, de 150 CP. Din gamă va face parte, în continuare, și o versiune hibridă. Creditată cu emisii de numai 85 g CO2/km, aceasta va fi disponibilă, însă, exclusiv în compania berlinei și a breakului supraînălțat cu iz de crossover, RXH.

Debutul comercial al noului Peugeot 508 Facelift va avea loc în acestă toamnă, imediat după lansarea oficială de la Paris, din luna septembrie.

Lasă un comentariu

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>