autoindustry.ro Web analytics

Publicat la: joi, mart. 1st, 2012

Noul Honda Civic se lansează în România

Importatorul Honda în România a lansat oficial o nouă generație a modelului compact Civic, versiunea hatchback, prezentată în premieră anul trecut, la Salonul de la Frankfurt. Potrivit comunicatului oficial, modelul „va contribui cu 40 la vânzările mărcii în România”.

Designul pare a păstra trăsăturile vechii generații, preluând câteva dintre elementele caroseriei sedan. Din punct de vedere tehnic, platforma este aceeași cu generația anterioară, mașina având aceleași dimensiuni și parametri. Au fost, în schimb, îmbunătățite suspensiile, materialele de la interior și motoarele.

„Am dezvoltat noul model Civic după o analiză riguroasă a profilului şi dorinţelor clienţilor europeni ţinând cont de elementele apreciate cel mai mult de aceştia: siguranţa maşinii, eficienţă şi accesibilitate. Ridicând standardele am creat un autovehicul mai sigur, premium în ceea ce priveşte performanţele oferite la un preţ convenabil, cu un design revoluţionar. Noul Civic reprezintă un salt de două generaţii. Ponderea noului Civic în totalul vânzărilor din 2012 va fi de 40, în special cu ajutorul echipării Confort şi al motorizării 1.4”, a declarat Masahiro Matsushita, preşedintele Honda Trading România.

Motorizările disponibile vor fi 1.4 litri i-VTEC benzină, 1.8 litri i-VTEC benzină şi 2.2 litri i-DTEC diesel. Toate sunt însoțite de o cutie de viteze manuală în 6 trepte, ECO Assist şi Idle Stop. Opțional, motorul de 1.8 litri poate fi echipat cu o transmisie automată în 5 trepte.

Ca o trăsătură specială, noul Civic oferă programul Eco Assist, ce optimizează consumul de combustibil prin managementul motorului şi al instalației de climatizare.

Honda Civic a obţinut 5 stele la testele EuroNCAP şi premiul NCAP Advanced pentru tehnologia CMBS.

Preţul de bază este de 17.967 euro, pentru echiparea 1.4 litri Comfort.

Detalii tehnice din comunicatul de lansare

Habitaclu

  • Un design nou şi funcţional al habitaclului (interfaţă de control pe 2 zone)
  • Ecran color i-MID TFT, ce încorporează o funcţie de asistenţă pentru condus Eco, display pentru sistemul audio şi avertizări utilizator
  • Sistem audio premium cu subwoofer (20 cm/90 W) şi tweetere (25 mm AL dome) – opţional
  • Materiale noi, utilizate pentru a oferi o calitate mult mai bună
  • Design nou al volanului, comenzi audio pe volan, finisare din piele şi cusături mult mai confortabile (în funcţie de versiune)
  • Iluminare ambientală albastră, intregrată în uşi (în funcţie de versiune)

Design exterior

  • Profil monoform, mult mai aerodinamic, mai lat şi cu înălţime redusă
  • Un aspect elegant ce unifică toate suprafeţele, inclusiv pasajele roţilor şi caroseria
  • Parte frontală cu un aspect unic, mai lată şi joasă
  • Grup optic posterior aerodinamic
  • Un nou design al stopurilor de frână şi al semnalizatoarelor
  • Noi culori ale caroseriei

Confort şi utilitate

  • Scaun cu pernă de aer, cu suport lombar şi lateral
  • Temporizare oprire sistem audio după scoaterea cheii din contact şi listă posturi de radio
  • Pavilion panoramic din sticlă de mare dimensiune, cu deschidere centrală a parasolarului, acţionată electric
  • Sistem navigaţie cu hard disk, 11 limbi disponibile şi un ecran 800×480 WVGA (în funcţie de versiune)
  • Geamuri electrice acţionate din cheie
  • Cuplarea la funcţia Keyless permite rabatarea oglinzilor
  • Hill Start Assist – Asistenţă la plecarea din rampă
  • Consolă cu multiple spaţii de depozitare, inclusiv USB/iPod® şi conector AUX
  • Mânere interioare şi exterioare revizuite
  • Senzaţie mai plăcută la schimbarea treptelor de viteză

Economie de combustibil şi performanţe ce protejează mediul înconjurător

  • ECO Assist
  • Sistem Idle Stop
  • Control ACG multi-stage
  • Frecare redusă în interiorul motorului
  • Combustie optimizată
  • Grilă aer pentru modelele diesel

Siguranţă

  • Lumini de zi cu LED pentru prezenţă vizibilă pe carosabil
  • Sistem alimentare fără buşon, cu protecţie la modelele diesel, pentru a evita alimentarea cu alt tip de combustibil
  • Sistem automat de comutare între luminile de drum şi cele de întâlnire (în funcţie de versiune)
  • Al treilea stop frână cu design individual
  • ACC (Adaptive Cruise Control – Cruise Control adaptativ), CMBS (Collision Mitigation Brake System – sistem de prevenire a coliziunilor) (în funcţie de versiune)
  • Sistem variabil de limitare a vitezei
  • Dispunere microfoane hands-free (în funcţie de versiune)
  • Lunetă posterioară inferioară mărită, pentru o mai bună vizibilitate de pe scaunul şoferului
  • Stabilitate îmbunătăţită la presiunea laterală a curenţilor de aer

Suspensie

  • Bucşe cu interior fluid, pentru amortizare îmbunătăţită (suspensie spate)
  • Braţ oscilant de tip H cu rigiditate chiar mai mare decât a modelului precedent Type-R, pentru stabilitate pe şosea

Motorizare

  • 2.2-litri i-DTEC diesel ce produce 110g/km de CO2 cu 150 CP şi un cuplu de 350 Nm.
  • 1.8-litri i-VTEC benzină ce produce 137g/km de CO2 (20 mai putin) cu 142 CP la 6500 rpm şi un cuplu de 174 Nm la 4300 rpm.
  • 1.4-litri i-VTEC benzină ce produce 129g/km de CO2 cu 100 CP (10 mai putin) şi un cuplu de 127 Nm la 4800 rpm.

Lasă un comentariu

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>