autoindustry.ro Web analytics

Publicat la: mar, mart. 20th, 2012

Noul Ford Turneo Custom e gata în versiune de serie

Puțină lume a remarcat în standul Ford de la Geneva și altceva în afară de B-MAX. La loc de cinste în standul Ford era și Turneo Custom Concept. În teorie acest concept se dorea un preview al gamei comerciale Ford care va fi reînnoită până în 2014. Faptul că Turneo Custom va intra în producție și va fi disponibil pe piața europeană din acest an este o mică surpriză. Ford nu dorește să piardă timpul. Versiunea de serie va fi prezentată la salonul de vehicule comerciale de la Birmingham din luna aprilie. Ford propune o abordare mult mai prietenoasă a ideii de vehicul comercial, o abordare care în esență își propune să câștige categorii noi de clienți. Turneo Custom abandonează aerul utilitar, propune un design exterior elaborat, rafinat. De remarcat adoptarea limbajului de design kinetic și pentru gama comercială.

Pentru început modelul va fi oferit în două versiuni de ampatament în configurații până la 8 sau 9 locuri. Versiunea scurtă va avea un ampatament de 4,97 metri în timp ce versiune lungă va avea un ampatament de 5,34 metri. Versiunea cu ampatament mare promite și un volum al portbagajului extrem de generos, chiar și în configurația cu trei rânduri de scaune. Turneo Custom va avea o înălțime mai mică de doi metri, ceea ce îi va permite accesul în marea majoritatea a parcărilor care au limitare de înălțime. Aerul de utilitară a dispărut complet la interior, Ford propune materiale și finisări similare cu cele din gama de automobile. De asemenea modularitatea este extrem de bună, interiorul putând fi configurat după necesitățile de moment ale proprietarului.

Ford Turneo Custom va fi echipat standard cu funcția Auto-Start-Stop și Smart Regenerative Charging pe toate motorizările Euro 5. Clienții vor putea opta și pentru SYNC – sistemul de connectivitate pe care Ford îl aduce și în Europa. Opțional vor putea fi comandate sisteme precum Lane Keeping Alert și Driver Alert – sistem care monitorizează starea de oboseală a șoferului plus cameră video montată în spate ale cărei imagini sunt afișate în oglinda retrovizoare interioară.

Pentru moment vorbim despre o singură motorizare – agregatul 2.2 Duratorq TDCi revizuit în trei versiuni de putere – 100 CP, 125 CP și 155 CP. Este disponibilă o cutie de viteze manuală cu șase rapoarte cu funcția Start-Stop. Consumul mediu declarat de Ford fiind de 6,9 litri și emisii de 182 g/km CO2. Pentru moment este anunțată o garanție de doi ani sau 50.000 km.

Lasă un comentariu

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>