Mihai Bordeanu, directorul de marketing al Dacia-Renault România, preia funcția similară din Regatul Unit

0
570

Mihai Bordeanu, fostul director de marketing pentru mărcile Dacia şi Renault pe plan local, a preluat de la 1 martie funcţia similară din cadrul Renault UK, pentru piețele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru şi Malta, scrie Ziarul Financiar. Mutarea a fost confirmată de Renault România.

Bordeanu îl în­lo­cu­ieş­te pe engle­zul Phil York şi îi va raporta direct lui Ken Ramirez, director general al Renault UK. El va avea sarcina de a promova agresiv mărcile Dacia şi Re­nault pe piața britanică, printre celelalte atribuții ale sale numărându-se planificarea produselor, dis­tri­buţia maşinilor, analize de piaţă, stra­tegie şi cercetare. Subalternul său va fi Chris White, director adjunct de marketing.

Funcția eliberată de Bordeanu nu a rămas, însă, vacantă. Noul director de marketing pentru România este Ionuţ Gheorghe. În vârstă de 38 ani, acesta a deţi­nut anterior postul de chief marketing manager cros­sovers în cadrul Infiniti, brandul premium al mărcii-soră Nissan, pentru EMEA – pieţele emergente din Euro­pa, Rusia, Orientul Mijlociu şi Africa.

Sursă foto: Valimirea.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.