Mihai Bordeanu, fostul director de marketing pentru mărcile Dacia şi Renault pe plan local, a preluat de la 1 martie funcţia similară din cadrul Renault UK, pentru piețele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru şi Malta, scrie Ziarul Financiar. Mutarea a fost confirmată de Renault România.
Bordeanu îl înlocuieşte pe englezul Phil York şi îi va raporta direct lui Ken Ramirez, director general al Renault UK. El va avea sarcina de a promova agresiv mărcile Dacia şi Renault pe piața britanică, printre celelalte atribuții ale sale numărându-se planificarea produselor, distribuţia maşinilor, analize de piaţă, strategie şi cercetare. Subalternul său va fi Chris White, director adjunct de marketing.
Funcția eliberată de Bordeanu nu a rămas, însă, vacantă. Noul director de marketing pentru România este Ionuţ Gheorghe. În vârstă de 38 ani, acesta a deţinut anterior postul de chief marketing manager crossovers în cadrul Infiniti, brandul premium al mărcii-soră Nissan, pentru EMEA – pieţele emergente din Europa, Rusia, Orientul Mijlociu şi Africa.
Sursă foto: Valimirea.ro