marți, august 9, 2022
AcasăMașini noiMG a fost resuscitat de chinezi: Icon, primul crossover din istoria mărcii

MG a fost resuscitat de chinezi: Icon, primul crossover din istoria mărcii

Proprietarul chinez al fostului constructor britanic MG se pare că are gânduri mari, prezentând în cadrul Salonului Auto de la Beijing conceptul Icon, un crossover de clasă mică, ce ar putea rivaliza cu Nissan Juke sau, de ce nu, cu MINI Countryman.

MG are o istorie tumultoasă, din cauza succesiunii de proprietari şi a numeroaselor sistări de producţie, ce începe încă din anii 1924-1925. Istoria sa este marcată însă de modele emblematice, precum MGA (1955-1962), MGB (1962-1980), MBG GT V8 (1973-1976, un coupe sport ce încă mai aleargă în cursele “clasice”) sau, mai recent, MG TF (2002-2005), şi de o carieră bogată în motorsport. De exemplu, în 1939, un MG EX135 a doborânt recordul de viteză de la acea vreme, de 320 km/h. Iar în 1963, MG a fost singura maşină străină ce alerga în NASCAR-ul american.

Din 2005, anul în care MG a fost achiziţionat de Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC), şi până în prezent, nu s-a mai auzit aproape nimic despre această marcă. Dar, acum, în cadrul Salonului Auto de la Beijing, SAIC a prezentat în premieră conceptul Icon. Design-ul primului SUV/crossover de clasă mică din istoria MG este original şi avangardist, dar reinterpretează câteva linii experimentate de modelele MGA (linia farurilor şi a calandrului) şi MGB GT (forma şi structura blocurilor optice spate), şi, fără a deranja, aminteşte din câteva unghiuri atât de MINI-ul Countryman, cât şi de micuţul Nissan Juke.

Deşi arhitectura în trei uşi a caroseriei nu crează impresia de spaţiu, producătorul afirmă că Icon poate adăposti până la patru pasageri sau un volum important de bagaje, dacă se optează pentru numai două locuri, iar scaunele spate sunt ascunse în podea.

În ceea ce priveşte platforma tehnică şi motorizările, nu au fost date publicităţii detalii, dar surse apropiate SAIC au estimat că ar putea fi folosită baza modelului Roewe 350 şi de un propulsor turbo, în patru pistoane, ce se află pe planşetele inginerilor SAIC.

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -

Cele mai recente articole

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Ads Blocker Detected!!!

We have detected that you are using extensions to block ads. Please support us by disabling these ads blocker.

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock