vineri, martie 29, 2024
AcasăPiata autoMazda pe val: Vânzările japonezilor s-au apreciat cu 24%, pe piața din...

Mazda pe val: Vânzările japonezilor s-au apreciat cu 24%, pe piața din Europa

Mazda a raportat o creştere spectaculoasă, de peste 24%, a livrărilor pe piața din Europa, pentru primele cinci luni ale anului. Estimările inițiale anunțau o creştere de numai 7%.

Rezultatul mărcii japoneze devine şi mai impresionant dacă ne uităm la creşterea de 18% obţinută în primele cinci luni ale lui 2013 faţă de 2012. Aşadar, marca niponă a reuşit de două ori la rând să-şi crească vânzările în regiune în timp ce piaţa scădea (2013) şi să atingă o creştere semnificativ mai mare decât media pieţei (3%), cum a fost cazul în primele cinci luni ale anului curent. Reprezentanţii Mazda se aşteptau la o creştere de şapte procente în primele cinci luni ale anului curent, dar rezultatele din primele cinci luni îi fac optimişti cu privire la depăşirea obiectivului de vânzări în Europa pentru întregul an, de 170.000 de unităţi.

Mazda a vândut 76.956 de unităţi pe piaţa din Europa în primele cinci luni ale anului curent, potrivit datelor ACEA. Cele mai bine vândute modele ale mărcii sunt şi cele mai noi lansate, respectiv CX-5, Mazda3 şi Mazda6. Crossoverul compact de la Mazda a avut o creştere a vânzărilor de 38% în primele cinci luni, urmat de Mazda3, care a primit o generaţie nouă la finele anului trecut şi de Mazda6, care a avut o nouă generaţie la finele lui 2012. Japonezii se pot aştepta la o nouă creştere a vânzărilor în Europa în prima parte a lui 2015, când este aşteptată noua generaţie a lui Mazda2, modelul subcompact al niponilor, care activează pe segmentul cu cele mai mari vânzări pe piaţa de pe Bătrânul Continent.

Cei de la Mazda vor să atragă mai mulţi clienţi din partea companiilor, cărora vor să le vândă flote de Mazda6, modelul său de segment D, care luptă în segmentul lui Volkswagen Passat. După cum explică Jeff Guyton, şeful operaţiunilor Mazda în Europa, modelul de clasă medie al constructorului nipon are un nivel înalt de tehnologie şi performanţă şi nu există niciun motiv pentru care să nu atragă clienţii de flote de pe această piaţă. Reprezentantul Mazda declară că piaţa din Europa a atins deja cel mai scăzut punct al vânzărilor şi că se aşteaptă la creşteri stabile în următorii ani.

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -

Cele mai recente articole