Pilotul McLaren a plecat din pole position și a reușit să câștige a unsprezecea etapă, reușind să reziste atacurilor celor doi piloți Lotus care au completat podiumul. La start Lewis Hamilton a reușit să își conserve prima poziție de pe grilă, dar nu a reușit să se distanțeze de Romain Grojean. Vettel s-a văzut depășit de Button în primul tur, apoi au urmat Alonso, Raikkonen și Webber. Cum circuitul ungar este renumit pentru greutatea de a efectua depășiri, și date fiind numele implicate în duelul de la vârf, până la primele opriri la boxe ordinea a rămas neschimbată.
Startul în cursă a fost amânat cu un tur pentru că Michael Schumacher a calat pe linia de start. S-a pornit într-un nou tur de încălzire, germanul pornind în cursă de la boxe. Pentru a fi o cursă completă, Schumacher a fost penalizat și o trecere pe linia boxelor pentru depășirea vitezei la standuri.
Primul care a intrat la boxe pentru schimbul de pneuri a fost Button, în turul 15. A urmat Vettel două tururi mai târziu, Hamilton în turul cu numărul 18, Grojean în 19 și Raikkonen în 20. Kimi a reușit după oprirea la boxe să iasă în fața lui Alonso, lucru care i-a permis să se distanțeze ușor și să-l ajungă din urmă pe Vettel. Hamilton a avut o misiune destul de grea, a trebuit să facă față asalturilor lui Grosjean aflat pe pneuri soft, în condițiile în care britanicul alerga pe cele de compoziție medie. Următorul pluton era format din Button care îi ținea în loc pe Vettel și Raikkonen. Button a avut de suferit în urma schimbării de strategie ordonată de la boxe, în turul 34 intrând pentru un nou schimb de pneuri.
Au urmat Vettel în turul 38, Grosjean în 39 și Hamilton în turul 40. Cel care a profitat a fost Raikkonen care a realizat că nu poate să îl depășească pe Vettel, prin urmare și-a conservat pneurile soft. Lucru care i-a permis apoi să atace, reușind să stea pe al doilea set până în turul 45. Cele câteva tururi extrem de rapide pe pneuri soft i-au permis lui Raikkonen să recupereze timp, având și circuitul liber. După schimbul de pneuri a ieșit pe locul doi, poziție câștigată după un duel bărbătesc cu Grosjean în primul viraj. A urmat o cursă de urmărire a lui Hamilton. Chiar dacă l-a ajuns nu a putut să îl depășească până la finalul cursei.
După etapa din Ungaria, Alonso conduce în clasament cu 164 puncte, urmat de Webber cu 124, Vettel cu 122, Hamilton cu 117 puncte și Raikkonen cu 116 puncte. La constructori Red Bull conduce cu 246 puncte, McLaren a revenit pe poziția a doua cu 93 puncte, Lotus a urcat pe locul trei cu 192 puncte în timp ce Ferrari este pe poziția a patra cu 189 puncte.