Lamborghini: 2.121 de mașini vândute în 2013, al treilea an de creștere

0
294

Marca italiană de lux Lamborghini a anunțat că vânzările din 2013 au fost mai mari cu 38 de automobile decât anul trecut, cu 2.121 unități vândute, aducând al treilea an consecutiv de creșteri. Este evident că nu vorbim despre un volum impresionant, dar ținând cont de prețurile produselor Lamborghini și de marjele de profit ale acestora, putem înțelege mai bine importanța acestei evoluții.

Potrivit anunțului oficial, Lamborghini are în acest moment 129 de dealeri la nivel global, distribuiți în 46 de țări, extinderea rețelei numărându-se printre prioritățile Lamborghini. Piețele principale pe care sunt vândute mașinile sport de lux sub brandul Lamborghini sunt Europa cu regiunile învecinate (Orientul Mijlociu și Africa) – 34%, America – 36% și Asia Pacific 30%.

Lamborghini Aventador a fost cel mai prolific an pentru modelul V12 din istoria mărcii, fiind livrate clienților 1001 exemplare ale acestui automobil. În acest moment, la doi ani de la lansare, comenzile pentru acest model acoperă producția pentru următoarele 12 luni.

Dar cel mai vândut model al mărcii a fost Gallardo, ieșit între timp din producție, care a totalizat 1120 unități livrate clienților anul trecut. Ajuns la un volum total de vânzări de 14.022 exemplare, Gallardo s-a instalat în poziția de cel mai vândut model al mărcii italiene.

Comunicatul oficial anunță și faptul că personalul uzinei din Sant’Agata Bolognese – singura facilitate din lume în care sunt produse celebrele mașini sport –  a ajuns la un număr de 1029 angajați, fiind angajați alte 100 de persoane în 2013, pentru a face față cererii crescute. Asta înseamnă că, în medie, un angajat a fabricat 2 mașini, în 2013.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.